دزفول؛

عطر شهدا در دزفول پیچید

امروز، همزمان با سالروز شهادت امام جعفرصادق(ع) پیکر مطهر شهید غلامحسین دیمی و نیز 3 شهید گمنام دفاع مقدس در شهرهای دزفول و میانرود تشییع شدند.

عطر شهدا در دزفول پیچیدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، آئین تشییع پیکر شهید غلامحسین دیمی که پس از گذشت 35 سال از زمان شهادت اخیرا شناسایی شده و نیز یک شهید گمنام دوران دفاع مقدس صبح روز پنجشنبه از محل آستان متبرک سبزقبا(ع) بر روی دوش اقشار مختلف مردم تشییع و به خاک سپرده شد.

 

در این آئین که اقشار مختلف مردم دزفول حضور داشتند پس از قرائت نماز میت بر پیکر این 2 شهید والامقام به امامت حجت الاسلام مرتضی بیگدلی، امام جمعه موقت دزفول، پیکرهای این شهدا تا میدان مادر دزفول تشییع شدند.

 

پیکر مطهر شهید غلامحسین دیمی که در تیرماه سال 1361 در عملیات رمضان به درجه رفیع شهادت نائل آمده در جوار شهدای 8 سال دفاع مقدس در شهید آباد دزفول در خاک آرمید.

 

همچنین پیکر مطهر یک شهید گمنام پس از تشییع در محل حوزه علمیه الزهرا(س) دزفول به خاک سپرده شد.

 

در شهر میانرود دزفول نیز پیکرهای مطهر 2 شهید گمنام پس از تشییع از میدان امام حسین(ع) این شهر در محلی که در میدان شهدا آماده شده بود با شکوه خاصی به خاک سپرده شدند.

 

این شهدای گمنام که پیکرهای مطهر آن ها در اواخر سال 1395 و نیز 15 فروردین ماه سال جاری شناسایی شده اند در عملیات خیبر در جزیره مجنون و سهیل به شهادت رسیدند.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.