اشرف‌غنی به تیم دختران ربات‌ساز افغانستان تبریک گفت

رئیس‌ جمهوری اسلامی افغانستان دریافت مدال شجاعت از سوی تیم رباتیک افغانستان در رقابت‌های جهانی ربات آمریکا را نشانه خلاقیت دختران افغانستان دانست.

اشرف‌غنی به تیم دختران ربات‌ساز افغانستان تبریک گفتبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از دفتر ریاست جمهوری افغانستان، محمد اشرف غنی رئیس‌ جمهوری اسلامی افغانستان، دریافت مدال شجاعت از سوی تیم رباتیک افغانستان را در رقابت‌های جهانی ربات ایالات متحدۀ امریکا تبریک گفت و آنرا بیانگر دانش، همت، تلاش و خلاقیت دختران افغانستان دانست.

رئیس ‌جمهور غنی اشتراک و مؤفقیت تیم دختران جوان افغان‌ را در رقابت‌های نمایش ربات‌ها، انعکاس تصویری از افغانستان نوین خوانده و افزود این مؤفقیت نشان‌ داد که دختران افغانستان به رغم دشواری‌ها می‌توانند الگوهای خوبی برای هم‌نسلان‌ شان درعرصۀ دانش و تکنالوژی باشند.

رئیس ‌جمهور این مؤفقیت را به ‌تیم دختران رباتیک‌ساز کشور، خانواده‌های‌ شان، شاگردان مکتب‌ها و همه مردم افغانستان تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد که جوانان افغان با نبوغ و درایت ‌شان، همچنان بدرخشند و تصویر واقعی را از افغانستان به ‌جهان ارائه کنند.

قابل یادآوری است، گروه دختران روبات‌ساز افغان، در رقابت‎های جهانی در آمریکا در کتگوری «دست آوردهای شجاعانه»، به مدال نقره دست یافتند.

انتهای پیام/

مدال آوری دختران ربات ساز افغانستان در آمریکا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار