با اشاره به جمعه خشم؛

هنیه: فردا تحولی در آزادسازی قدس خواهد بود

رئیس دفتر سیاسی حماس گفت فردا جمعه، تحولی در راه آزادسازی اراده عربی ، آزادسازی قدس و مسجد الاقصی خواهد بود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان ، اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: همه را به روز خشم و آماده باش عمومی همه فلسطینی ها و امت اسلامی دعوت می کنم تا روز جمعه نقطه عطف مهمی در راه دفاع از قدس باشد. از همه دعوت می کنم گسترده ترین حضور را برای یاری رساندن به مسجد الاقصی داشته باشند. 

هنیه افزود: ملت فلسطین از اهالی قدس حمایت می کند. گیت های الکترونیکی اصیل بودن فلز گرانبهای درون اهالی قدس را نشان داد. اشغالگران هیچ حاکمیتی بر قدس ندارند.

 
 اسماعیل هنیه رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس گفت: به اشغالگران می گوییم قدس و مسجد الاقصی خط قرمز است. جرات پیدا کردن دشمن در برابر مسجد الاقصی نتیجه کشمکش ها و اختلافات داخلی در امت اسلامی است. 
 
هنیه افزود: از همه امت دعوت می کنیم تا در هر شهر و خیابانی برای دفاع از قدس و مسجد الاقصی در «جمعه خشم» قیام کنند. اهالی قدس با برگزاری تجمع ها و درگیر شدن با اشغالگران ثابت می کنند حاکمیت در قدس برای ملت فلسطین است. شهدای عملیات قدس وحدت امت ما را ثابت کردند. به اشغالگران می گویم شما آتشی را روشنی می کنید که چیزی از تجاوزگری و ظلم هایتان باقی نخواهد گذاشت. 
 
وی خاطر نشان کرد: به امت عربی می گویم به این درگیریهای داخلی که هیچ پیروزی ندارد، پایان دهید.
 
انتهای پیام/
 

هنیه: قدس و مسجد الاقصی خط قرمز ماست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار