میرزازاد: قرقیزستان را به سختی شکست دادیم/ هدفمان برتری مقابل عمان است

دروازه بان تیم ملی امید ایران گفت: قرقیزستان تیم خوبی بود و به همین دلیل به سختی از ایران شکست خورد.

نیما میرزازاد در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره پیروزی تیم ملی امید ایران مقابل قرقیزستان اظهار کرد: دیدار سختی با قرقیزستان داشتیم و با توجه به اینکه برخی از بازیکنان در دیرترین زمان ممکن به تیم اضافه شدند، بازی خوبی را انجام دادیم و خدارا شکر به پیروزی رسیدیم.

او افزود: در تمامی دقایق بازی، توپ و میدان در اختیار ما بود اما روی اشتباه خط دفاعی گل خوردیم و تمرکزمان را از دست دادیم. به لطف خدا و تلاش بچه ها توانستیم مسابقه را 2 بر یک پیروز شویم و با روحیه خوب به مصاف عمان برویم.

میرزازاد در خصوص شرایط تیمی قرقیزستان گفت: تیم خوبی داشتند و در 15 دقیقه پایانی هر دو نیمه نیز فشار زیادی را روی تیم ما می آوردند اما با تلاش بازیکنان و تدابیر کادرفنی نتیجه را حفظ کردیم و به پیروزی رسیدیم.

دروازه بان تیم ملی امید در پایان گفت: در نخستین روزهایی که در قرقیزستان بودیم، به هیچ وجه زمین خوبی نداشتیم اما مسئولان فدراسیون در حال تلاش هستند تا زمین بهتری را برای تیم ملی امید در نظر بگیرند. هدفمان پیروزی مقابل عمان است و تمام تلاشمان را می کنیم تا به این مهم برسیم.

انتهای پیام/

اظهارات دروازه بان تیم امید ایران پس از دیدار با قرقیزستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار