سردار سلیمانی:‌

ما همه عزت و استقلال‌مان را مدیون شهدا هستیم+ فیلم

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: ما همه عزت، تمامیت ارضی و استقلال‌مان را مدیون شهدا هستیم.

ما همه عزت و استقلال مان را مدیون شهدا هستیمبه گزارش   خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در  مراسم يادواره ١٣٠ شهيد محله کن که در حسینیه نوری این منطقه برگزار شد با اشاره به لزوم پاسداشت یاد و خاطره شهدا عنوان داشت: ما تمامیت ارضی و استقلال و عزت خودمان را مدیون شهدا هستیم و اگر شهدا نبودند و از خانواده خود نمی گذشتند امروز عزت کشور ما پایدار نبود.

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس یک الگو برای همه ماست، افزود : دوران دفاع مقدس تجربه موفقی است که ما برای همه دوره های انقلابمان به آن نیاز داریم. ما برای تربیت جامعه و حفظ منافع و استقلال کشور نیاز به برپایی دفاع مقدس در همه دوران داریم.

فرمانده نیروی قدس سپاه تصریح کرد: اگر بخواهیم نگرانی فرهنگی را رفع کنیم باید به ارزش های دفاع مقدس توجه کنیم که حاکمیت دین یکی از ویژگی های جنگ بود.

سردار سلیمانی ادامه داد:  اگر جامعه ای می خواهد منزه بشود اولین چیزی که در آن تاثیر دارد مدیران جامعه هستند، اگر اعتقادات به صورت عملی بر رفتار مدیران حاکم باشد آنها موفق می شوند. 

وی با اشاره به داستان حضرت ابراهیم گفت: تمام کفار در مقابل حضرت ابراهیم ایستادند و بعضی سرمایه خود را برای خرید هیزم و سوزاندن حضرت ابراهیم هزینه کردند. در همین داعش دیدم که افرادی از اینکه نوبت عملیات انتحاری آنها به تاخیر افتاده ناراحت هستند.

فرمانده نیروی قدس سپاه اظهار داشت: فرهنگ شهید جز موثرترین کار های فرهنگی است و ما برای اینکه جامعه مان به حقیقت خودش باز گردد باید این فضا رابرای همه نوع افراد آماده کنیم.

سردار سلیمانی با تبیین ابعاد شخصیتی شهدای دفاع مقدس همچون شهید همت و شهید باکری گفت: شهید همت در همه خصائص تربیتی ممتاز بود، این انسان که مسئولیت یک لشکر چند صد هزار نفری را برعهده داشت در ابعاد مختلف تربیتی برجسته بود و در سختی بیشترین بار را به دوش می کشید. 

انتهای پیام/

 برای مشاهده فیلم اینجا کلیک کنید 

سخنرانی سردار سلیمانی در یادواره شهدای کن 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۴ ۳۰ تير ۱۳۹۶
سردار دلها حاج قاسم سلیمانی ✌
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۵۶ ۳۰ تير ۱۳۹۶
افتخارم این است که کشورم ایران دین م اسلام رهبرم سید علی صاحب اسم امیرمومنان و سردارانی چون شماها معلم اخلاق من است

خداوند نگهدارتان باد
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۱۰:۴۸ ۳۰ تير ۱۳۹۶
این مملکت رو افرادی چون شماها نگه داشتن نه کسانیکه اسم دیپلماسی رو روی ترس خود گذاشتن
Spain
محمد
۱۰:۰۱ ۳۰ تير ۱۳۹۶
سردار عزیز این متنی را برایتان می نویسم از روی دلسوزی و نگرانی از بابت آینده انقلاب می فرستم وان همین مسئله جانباز و ایثارگر است که یکسری مسائلی است که ارزش و شان آنها را نزد خیلی ها پائین آورده است و آن همین امتیازای است که به جانبازان و ایثارگران در امورات مختلف از سهمیه های مختلف استخدامی دانشگاهی تا معافیت از پرداخت مالیات حقوق و یک مقطع تحصیلی بالاتر و معاف نمودن فرزندان از خدمت وظیفه عمومی و ... که بازتاب خیلی منفی در جامع دارد نمونه آن را در انتخابات ریاست جمهوری اخیر و این هجمه های اخیر نسبت به سپاه پاسداران خدا وکیلی من با خیلی از افراد در ارتباط هستم که از این نابرابری ها و تبعیضات خیلی ناراحت هستند و بارها شنیده ام که می گویند اگر جنگی در آینده دربگیر ما که طرف جبهه نمیرویم کسانی بروند که از کلی سهمیه و امتیاز استفاده کرده اند و ارزش و شان رزمنده را پایین آورده اید چون با مسال مالی و دنیوی معامله کرده اند و ایثار نمانده است .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۱ ۳۰ تير ۱۳۹۶
مجاهد فی سبیل الله خدا قوت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۳۰ تير ۱۳۹۶
تمام بدبختیهامون هم مدیون برجام هستیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۳۱ ۳۰ تير ۱۳۹۶
همه چیز ما مدیون خون شهدا است .
شما در قلب مردم جا دارید چون بدون چشم داشت و بدور از دغدغه های امروزی در حال جهاد علیه استبکار و تکفیر هستید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۴۱ ۳۰ تير ۱۳۹۶
دنیا دیگه مثل تو نداره ، نه داره نه میتونه بیاره
سلامتی سردار دلها صلوات.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۵۷ ۳۰ تير ۱۳۹۶
با سلام،،هر زمان که چهره این سردار عزیز را مشاهده میگنم در هر حالی که باشم ،،که اکثرا درگیر مشکلات ماد ی وبیشتر غمگین وگرفتار ،،چهره مومن ومجاهد این سردار عزیز چون معجونی اسمانی عمل کرده ،آرامشی خاص در دلم حاکم شده ومحبتی ذاعدالوصف در قلبم پدیدار میشود ویاد وعده الاهی می افتم که کسانی که با خلوص نیت وفی سبیل الله برای خدا ومردم گار کنند محبتشان را در قلب مومنین ومسلمانان خواهم انداخت تا آانها را عزیز وگرامی دارند ،،،،از عزیزان حاضر خواهش میکنم با ذکر صلوات بر محمد وآلش نگاهی مجدد بر چهره این نازنین سردار بکنند، حتما حرف این حقیر را تصدیق میکنند ،،الله اکبر
Iran (Islamic Republic of)
رسول-ق
۰۱:۴۵ ۳۰ تير ۱۳۹۶
بمان و پاسدار خون شهدا باش ،که کمتر از شهادت نیست..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۲۹ تير ۱۳۹۶
مالک اشترسیدعلی،افتخارعرب وعجم،دلاورآریایی مسلمان ایرانی،خداحافظ تووتمام یاران دلاورت ازمدافعین حرم،عباس وعلی اکبروقاسم وعون وجعفروحبیب ابن مظاهرهای دورران ازنجبا وبدریهاوحشدشعبی گرفته تافاطمیون دلاوروحزب الله وبچه های سپاه قدس و.....باشه،که اگرنبودیدباطراحی وبرنامه ای که از31سال پیش وهابیون باهمراهی اسراییل درجذب وپرورش این همه گروه تروریستی ازداعش تااحراروشام والنصره وووووباسرمابه گذاری سنگین تدارک دیده بودند،الان خمپاره وآرپی جی وتوپ جهنم ومرمی کالیبرسنگین روی وانت هاشون شب وروزتوساختمان وخیابان تهران غرش میکرد
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۲۳:۵۱ ۲۹ تير ۱۳۹۶
احسنت دلاور
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۸ ۲۹ تير ۱۳۹۶
مالک اشتری
آخرین اخبار