مؤسسه امریکن اینترپرایز؛

تنفر عمیق مردم ایران از گروهک تروریستی منافقین

مؤسسه امریکن اینترپرایز ضمن اذعان به تنفر ملت ایران از گروهک تروریستی منافقین به بررسی نقش این گروهک پرداخت.

تنفر عمیق مردم ایران از گروهک تروریستی منافقینبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ مؤسسه امریکن اینترپرایز که یکی از تندروترین موسسات جنگ طلب در آمریکاست، ضمن اذعان به تنفر ملت ایران از گروهک تروریستی منافقین و بیان چند علت از علل آن از جمله کمک منافقین به دیکتاتور بعثی و معدوم عراق در حمله به ایران، به بررسی این موضوع و نقش این گروهک پرداخت. 

پایگاه اینترنتی مؤسسه امریکن اینترپرایز در مطلبی به قلم مایکل روبین نوشت: سران این گروه که در پاریس زندگی می کنند این روزها لفاظی های زیادی درباره دموکراسی می کنند اما رفتار و سابقه آنها با این ادعا در تضاد است. در حالیکه حامیان مجاهدین خلق (منافقین) می گویند بواسطه قبول موضعشان، در کنفرانس سالانه آنها سخنرانی می کنند و به نظر می رسد پنج شخصیت می خواهند با حضورشان نقش مهمی ایفا کنند. از میان مقامات سابق آمریکایی که در محافل مجاهدین خلق (منافقین) حضور داشته اند می توان به این افراد اشاره کرد: «جو لیبرمن» و «جان مک کین» که درباره ایران اطلاعاتی دارند و «هاوارد دین» و «اندرو کارد» که درباره ایران اطلاعات زیادی ندارند. 

مجاهدین خلق (منافقین) در بهترین شرایط از کمترین حامی در داخل ایران برخوردار هستند چرا که در دوران جنگ ایران و عراق آنها از دشمن ایران طرفداری می کردند و در داخل ایران عملیات تروریستی انجام دادند که موجب کشته شدن مقامات و مردم عادی در این کشور شد. حامیان مجاهدین خلق (منافقین) اغلب به برملا کردن برنامه هسته ای ایران توسط این گروه اشاره می کنند اما به نظر می رسد آنها برای اینکه اثر انگشتی از عملیات سرویس اطلاعاتی یک کشور خارجی برجانماند این اطلاعات را علنی کرده اند. 

در داخل ایران اغلب مردم از مجاهدین خلق (منافقین) نفرت دارند.

 

 

انتهای پیام/

امریکن اینترپرایز:گروهک منافقین منفور مردم ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار