سازمان تامين اجتماعی در هفته ای كه گذشت؛

مسافرکش مقابل پلاسکو به دنبال بیمه بیکاری/ بازرسی از کارگاه ها به آخر سال مالی موکول شد

مهم ترین اخبار تامين اجتماعی را با یک کلیک مشاهده کنید.

مسافرکش مقابل پلاسکو به دنبال بیمه بیکاری/ بازرسی از کارگاه ها به آخر سال مالی موکول شد به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان تامين اجتماعی در هفته ای که گذشت شاهد رویدادهایی بود که در ادامه به آن می‌پردازیم.

 

مسافرکش مقابل پلاسکو به دنبال بیمه بیکاری

  پس از گذشت بيش از 6 ماه از حادثه ساختمان پلاسكو عده ای از كارگران به دنبال احقاق حقوق  خود و خواستار دريافت بیمه بيكاری از سازمان تامين اجتماعی هستند.

محمدحسن زدا معاون مالی  و درآمدی سازمان تامين اجتماعي در گفتگو با خبرنگار حوزه رفاه و تعاون باشگاه خبرنگاران جوان؛در پاسخ به ادعای نماينده كارگران حادثه ساختمان پلاسكو گفت: سازمان تامين اجتماعی به  وعده خود مبنی بر پرداخت بیمه بيكاری به حساب كارگران حادثه پلاسكو به مدت 4 ماه اقدام كرده است.

وی  با بیان اینکه بعد از حادثه پلاسكو افرادی با مراجعه به شعب تامين اجتماعی جهت ثبت نام، ادعای عجيبی داشتند، افزود: فردی با مراجعه  به شعب تامین اجتماعی گفته که  سيگار فروش جلوی ساختمان پلاسكو بوده و يا فرد ديگری  مدعی شده كه مسافركش مقابل ساختمان پلاسكو بوده است،  از این رو  بايد اعلام كنم که سازمان تامین اجتماعی  به چنين ادعاهایی  پاسخ مثبت نمی دهد.

  

*بازرسی از كارگاه ها به آخر سال مالی موكول شد

 تقی نوربخش مدیرعامل تامین اجتماعی اظهار داشت: به منظور تقویت بخش کسب وکار و نیز کمک به اشتغال، به جز برخی از استثناها، بازرسی ها به آخر سال مالی موکول شد.

پیش از این طبق قانون، بازرسان تامین اجتماعی برای بررسی وضعیت بیمه کارگران و کارکنان کارگاه ها و دفاتر کار در زمان های مختلف اقدام به بازرسی می کردند.

 

نتایج آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی اعلام شد

نتايج آزمون استخدامی سازمان تأمین اجتماعی، برگزار شده در تاریخ 1396/2/21 در سايت سازمان سنجش آموزش كشور به نشانی www.sanjesh.org اعلام شده است كه براساس اين نتايج، داوطلبان دارای حدنصاب كه در رديف دو برابر ظرفيت براساس اولويت امتياز مكتسبه قرار گرفته اند به عنوان داوطلب مجاز تعیین گردیده و سازمان تأمين اجتماعی از داوطلبان واجد شرايط فوق الذكر (دو برابر ظرفيت) برای ارائه مدارک دعوت و درصورت مطابقت و صحت مستندات مربوطه با آگهی منتشره نسبت به سير مراحل بعدی آزمون استخدامی (آزمون مصاحبه، گزينش وغیره) اقدام خواهد کرد.

ضمناً چنانچه داوطلبان در رابطه با نتايج آزمون سؤالی دارند، می‌توانند حداكثر تا تاريخ ۱۳۹۶/۵/۵ با اداره کل مدیریت درمان محل تقاضا مكاتبه نمايند.

 

انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار