نماینده مردم گیلان در خبرگان رهبری:

شهدا برای فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر جهاد کردند

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری گفت: مهمترین هدف ایثار و شهادت که همان امر به معروف و نهی از منکر است باید در جامعه اعمال شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ حجت الاسلام والمسلمین پروایی،نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری در یادواره 164 شهید والامقام بندرکیاشهر و یادبود ابوالشهدا، امام جمعه فقید این شهر حجت الاسلام اسماعیلیان اظهار داشت: برگزاری یادواره ها و یادمان های شهدا خوب است ولی مهم ترین از آن این است که در مسیر شهدا گام برداریم.

وی با بیان اینکه شهیدان ما در کلاس حضرت ابوالفضل العباس (ع) درس از خود گذشتگی آموختند افزود: درس قمر بنی هاشم آنجایی است که فرمود: اگر قطعه قطعه شود دین خود را رها نخواهم کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهدا به وظایف خود به نحو مطلوب عمل کردند تصریح کرد: به سفارش قرآن، اهل بیت و شهیدان، ما نیز باید امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه رنده کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین پروایی اذغان داشت: شهدای ما به فرموده قرآن کریم به موقع به وظایفی که بر عهده داشتند عمل کردند و برای جهاد از جان و مال خود گذشتند تا اسلام در مسیر انتشار خود حرکت کند.

وی با اعلام اینکه کشور ما با داشتن نیروهای نظامی سلحشور به خود افتخار می کند گفت: رهبرمان با وجود فرماندهانی شجاع در مقایسه با واقعه صلح امام حسن(ع) تنها نیست و نیروهای مسلح جواب ترقه بازی را با موشک می دهند.

در پایان این مراسم حاضران با مداحی محمود پورمند و سینه زنی به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کردند.

 

انتهای پیام/اص

یادواره شهدای بندرکیاشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.