اهواز؛

در جستجوی گردشگران مفقود شده در منطقه چال کندی دزفول

بامداد امروز، جمعه گروه های امدادی و غواص برای یافتن 4 گردشگر مفقود شده در منطقه چال کندی دزفول به این منطقه اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، یک گروه گردشگر که روز پنجشنبه از اهواز به دزفول سفر کرده بودند هنگام شنا در منطقه چال کندی دزفول دچار حادثه شده و تعدادی از آن ها غرق شدند.

 

از این گروه 19 نفره، تعداد 13 نفر با کمک مردم، نیروهای امدادی، آتش نشانی نجات یافته اما از سرنوشت 4 گردشگر دیگر خبری نیست.

 

اجساد 2 نفر از غرق شدگان این حادثه نیز روز گذشته از رودخانه دز خارج شد.

 

امیر عیسی زاده، معاون فرماندار دزفول در این خصوص بیان کرد: با روشن شدن هوا گروه های امدادی و غواص برای یافتن 4 گردشگر مفقود شده در منطقه چال کندی به محل اعزام شدند.

 

وی اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر مشاهده 3 نفر از این کوهنوردان در اطراف محل حادثه امید برای زنده پیدا کردن آن ها قوت گرفته و لذا گروه امداد و نجات کوهستان هلال احمر دزفول نیز از نخستین ساعات بامداد روز جمعه به منطقه اعزام شده و جستجو برای یافتن آن ها آغاز شده است.

 

محمد قربان رمضان، مسئول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری دزفول گفت: با روشن شدن هوا 3 گروه غواص این سازمان صبح روز جمعه به منطقه گردشگری چال کندی اعزام شدند.

 

وی اذعان کرد: در پی وقوع حادثه برای یک گروه 19 نفره از گردشگران در منطقه چال کندی دزفول سازمان آتش نشانی دزفول با تمام امکانات و بسیج نیروها از زمان وقوع حادثه تاکنون برای کمک به نجات آن ها وارد عمل شده است.

 

رمضان از تلاش صورت گرفته از سوی اهالی محلی برای نجات تعدادی از این گردشگران حادثه دیده قدردانی کرد.

 

منطقه گردشگری چال کندی در بالادست رودخانه دز در فاصله 15 کیلومتری از سد تنظیمی دز واقع است که شنا کردن در این منطقه به دلیل عمق زیاد رودخانه و شدت جریان آب و نیز وجود گرداب بسیار خطرناک است.

 

انتهای پیام/گ

 

اعزام نیروهای امدادی برای یافتن اجساد غرق شده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.