کولیوند در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

آخرین جزئیات غرق شدن گردشگران در رودخانه دزفول

سرپرست اورژانس کشور گفت: مفقودین احتمالی در حادثه غرق شدگی دزفول چهار تا ۶ نفر هستند و عملیات جستجو برای یافتن آن‌ها آغاز شده است.

آخرین وضعیت مصدومان حادثه غرق شدگی دزفولپیر حسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آخرین وضعیت مصدومان حادثه غرق شدگی دزفول اظهار کرد: از ۱۳ مصدوم حادثه غرق شدگی دزفول، محمد علی عظیمی فر 34 ساله در بخش ccu بیمارستان گنجوی بستری و سایر مصدومان پس از دریافت خدمات پزشکی از بیمارستان فوق ترخیص شدند.

وی ادامه داد: مفقودین احتمالی در حادثه غرق شدگی دزفول چهار تا۶ نفر  هستند و عملیات جستجو برای یافتن آن ها از ساعت هشت صبح  توسط عوامل آتش نشانی آغاز شده  است.

کولیوند تصریح کرد: یکی از چهار گردشگر مفقودی در منطقه چال کندی دزفول توسط بالگرد هلال احمر در دره با انجام عملیات نجات زنده پیدا شد که هم اکنون یک فروند قایق آتش نشانی به محل فوق اعزام شده است.

گفتنی است؛ روز گذشته ۱۹ نفر از طبیعت گردان شهر اهواز در قالب تور طبیعت مهربان اهواز ساعت ۱۶ سوار بر تیوپ‌ها از منطقه کول خرسان شروع به حرکت می کنند که بعد از طی مسافتی با صخره برخورد کرده و در گرداب گیر می افتند و تعدادی از طبیعت گردان دچار غرق شدگی در آب های دزفول می‌شوند.

انتهای پیام/

جزئیات شرایط جسمانی مصدومان حادثه غرق شدگی دزفول

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار