جعفریان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد:

احتمال تمدید زمان انتخابات نظام پزشکی تا ساعت 22

رئیس کمیته اجرایی انتخابات نظام پزشکی گفت: طبق قانون انتخابات نظام پزشکی می‌تواند 14ساعت ادامه داشته باشد؛ بر این اساس در صورت لزوم انتخابات تا ساعت 22 تمدید خواهد شد.

احتمال تمدید زمان برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی تا ساعت 22علی جعفریان رئیس کمیته اجرایی انتخابات نظام پزشکی در گفت و گو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به اختلال ایجاد شده در سامانه الکترونیکی هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی، گفت: امیدواریم سامانه الکترونیکی انتخابات تا ظهر فعال شود.

وی گفت: محدودیت زمانی که یک ساعت پس از دریافت کد 12 رقمی برای شرکت در انتخابات برداشته شده تا داوطلبان با خیالی آسوده در انتخابات نظام پزشکی حضور داشته باشند.

 جعفریان مطرح کرد: 16 ایستگاه مجوز رای گیری را چک و تعرفه‌ها را صادر می‌کند و خوشبختانه شرکت کنندگان بدون هیج معطلی می‌توانند آرای خود را به صندوق های اخذ رای بیاندازند.

 رئیس کمیته اجرایی انتخابات نظام پزشکی تاکید کرد: در سراسر کشور 200 حوزه اخذ رای وجود دارد و هر شهری که دارای سازمان نظام پزشکی باشد حوزه رای گیری نیز در آنها وجود دارد.

وی ادامه داد: طبق قانون انتخابات نظام پزشکی می‌تواند 14ساعت ادامه داشته باشد؛ بر این اساس در صورت لزوم انتخابات تا ساعت 22 تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/

اما و اگرهای تمدید  زمان هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار