امام جمعه موقت زاهدان:

جوانان امام صادق (ع) را الگوی خود قرار دهند /تیم مذاکره کننده قدرت ایران را به رخ دنیا بکشند

امام جمعه موقت زاهدان گفت:جوانان امام صادق (ع) را الگوی خود قرار دهند.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،حجت السلام و المسلمین احمد راهداری امام جمعه موقت زاهدان ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه ضمن تسلیت ایام شهادت امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد: امام صادق در 17 ربیع الاول سال 83 قمری در مدینه منوره چشم به جهان گشود و در خود مدینه هم به شهادت رسیدند.


امام جمعه موقت زاهدان افزود: در طی 65 سالی که امام صادق (ع)  عمر کردند بسیاری از شاگردان اسلام ناب محمدی را تربیت کردند و درس دین اموختند که یکی از امامان اهل سنت به نام ابو حنیفه از شاگردان امام جعفرصادق (ع) بودند و در تمام مسائل علمی و مناظره ها در خدمت امام صادق حاضر بودند به گفته مالک دانشمندی بزرگ و انسانی والا مقام بودند و علومی که امام صادق (ع) تدریس می‌کردند بی‌نظیر بود.

تیم مذاکره کننده قدرت ایران را به رخ دنیا بکشند


امام جمعه موقت زاهدان گفت: برادرانی که در وین در حال مذاکره هستند اول عزت مردم ایران را حفظ کنند و قدرت ایران را به رخ دنیا بکشند و اصولی که رهبری انقلاب تاکید دارند رعایت کنند.


راهداری گفت: ولادت کریمه اهل بیت حضرت فاطمه معصومه (س) را در پیش داریم که از امام رضا (ع) روایتی است که هر کس به زیارت خواهرم برود و به سرزمین پاک قم پا بگذارد مادرم فاطمه زهرا (س) شفاعتش می‌کند و انگار به زیارت خانه خدا رفته است.

 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.