یک نویسنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

«کت ولیعهدی» به زودی به بازار می‌آید

رفیع افتخار گفت: کتاب «کت ولیعهدی» به زودی توسط انتشارات به نشر منتشر می‌شود.

رفیع افتخار نویسنده در گفت‌‌وگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص آثار در دست انتشارش گفت: کتابم با عنوان «کت ولیعهدی» را قرار است انتشارات به نشر منتشر کند. این کتاب را در زمینه داستان انقلاب برای نوجوانان نوشتم که مجموعه‌ای از شش داستان است. 2 داستان از مجموعه داستان‌های کتاب «کت ولیعهدی» در جشنواره داستان انقلاب برگزیده شده‌اند. وقایع داستان‌های این کتاب در دوران انقلاب می‌گذرد. برخی از داستان‌های آن طنز است و به زودی در بازار کتاب عرضه خواهد شد.

وی افزود: رمان «ترسو» نام کتاب دیگرم است. این کتاب را قرار است انتشارات به نشر چاپ و منتشر کند. این کتاب هم اکنون مراحل چاپش را می‌گذراند. رمان «ترسو» را هم مانند مجموعه داستان «کت ولیعهدی» در حوزه داستان انقلاب نوشتم. قهرمان داستان یک نوجوان ترسو است که در موقعیت انقلابی قرار می‌گیرد و نمی‌داند با ترسش چه کند.

این نویسنده با اشاره به کتاب دیگر خود اظهار داشت: کتاب داستانم با عنوان «پنبه پری و پستچی» قرار است توسط انتشارات آینه قلم منتشر شود. این کتاب مراحل تصویرگری را می‌گذراند. کتاب «پنبه، پری و پستچی» داستانی لطیف و احساسی است. کتاب دیگرم مجموعه 21 داستان به نام «نقطه چین» است. این کتاب را برای خردسالان نوشتم. داستان‌های این کتاب موضوعات متفاوتی دارد و کتابی آموزنده، مفرح و سرگرم‌کننده برای سنین الف محسوب می‌شود. این کتاب را هم انتشارات آیینه قلم منتشر می‌کند و هم‌اکنون در مرحله تصویرگری است.


انتهای پیام/

آثار در دست انتشار رفیع افتخار

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار