پرداخت بیش از ۹۸۵ میلیون ریال کمک معیشت به مددجویان سیمرغ

۹۸۵ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال کمک معیشت طی سه ماه امسال به مددجویان شهرستان سیمرغ پرداخت شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،  علیمراد نصوری مدیر کمیته امداد سیمرغ با اشاره به اینکه یکی از رویکرد‌های اصلی کمیته امداد توانمند سازی مددجویان تحت حمایت است، گفت: ۵۷۳ خانوار درسیمرغ زیر پوشش کمیته امداد قرار دارند و ارائه هدفمند خدمات یکی از راهکار‌های این نهاد برای توانمندسازی مددجویان است.


وی با اشاره به اینکه در سه ماه امسال ۹۸۵ میلیون و ۱۲۰ هزار ریال کمک معیشت به مددجویان این شهرستان پرداخت شد، افزود: کمک معیشت به منظور رفع مشکلات معیشتی، درمانی و تحصیلی خانواده‌های تحت حمایت پرداخت می‌شود.


مدیر کمیته امداد سیمرغ یکی از خدمات این نهاد را پرداخت مستمری ماهیانه جهت رفع بخشی از نیاز‌های معیشتی خانواده‌های تحت حمایت برشمرد و گفت: برگزاری اردو‌های فرهنگی و آموزشی، کمک هزینه تأمین جهیزیه، پرداخت بیمه تأمین اجتماعی، کمک هزینه درمان بیماران صعب العلاج، ساخت، خرید و تعمیر مسکن مددجویان، آموزش‌های فنی و حرفه‌ای و ارائه تسهیلات اشتغال و خودکفایی از دیگر اقدامات این نهاد برای رفع مشکلات خانواده‌های تحت حمایت این نهاد است.


نصوری با اشاره به پرداخت کمک هزینه ازدواج به مددجویان سیمرغ در سال گذشته افزود: با مساعدت خیّران به ۲۸ زوج تحت حمایت در این شهرستان کمک هزینه جهیزیه به ارزش ۶۳۵ میلیون ریال به صورت بلاعوض پرداخت شد.


نصوری با بیان اینکه سال گذشته تعداد زوج‌های جوان متقاضی دریافت کمک به امر ازدواج در سیمرغ بیش از برنامه پیش بینی شهرستان بوده است، گفت: به ۱۴ نفر از مددجویان تحت حمایت ۲۲۰ میلیون ریال کمک هزینه ازدواج بصورت وام قرض الحسنه پرداخت شد.


انتهای پیام/آ


پرداخت کمک معیشت مددجویان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار