با حضور وزیر بهداشت صورت گرفت؛

افتتاح بخش درمانی در شاهرود

دکتر ‌هاشمی بعدازظهر جمعه در ادامه سفر خود به شاهرود با ورود به مجتمع درمانی بهار، مجموعه سی‌تی‌اسکن این بیمارستان را افتتاح کرد.

افتتاح بخش بخش درمانی در شاهرودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این مراسم اظهار داشت: امیدواریم بهره‌برداری از بخش سی‌تی‌اسکن مرکز آموزشی و پژوهشی درمانی بهار بااعتبار ۳۰۰ میلیون تومان منشأ تسهیل در خدمات درمانی به شهروندان شاهرودی و شهرهای هم‌جوار آن باشد.

دکتر هاشمی بیان کرد: خوشبختانه در سال‌های اخیر با بهره‌برداری از مجموعه دیالیز هلال شاهرود، سی‌تی‌اسکن بهار، مرکز جراحی قلب امام حسین(ع) و ده‌ها طرح دیگر نیاز درمانی مردم شرق استان سمنان تا حد زیادی برطرف شده و ما دغدغه‌ای در این حوزه نداریم.

وی افزود: تلاش‌های خوبی برای ارتقای زیرساخت‌های درمانی و بهداشتی در استان سمنان و به‌خصوص شهرستان شاهرود صورت گرفته که این امر مصداق بارز اقتصاد مقاومتی است چراکه دیگر از هزینه‌های هنگفت سفر به شهرهای بزرگ و به‌خصوص تهران برای درمان خبری نخواهد بود.

با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، چهار پروژه مهم بهداشتی و درمانی شهرستان بااعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان افتتاح شد.

 

انتهای پیام/ف 

بخش سی تی اسکن مجتمع درمانی با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.