اصفهان؛

برگزاری هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان اصفهان

هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان اصفهان امروز و همزمان با سراسر کشور به صورت الکترونیکی درحال برگزاری است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان اصفهان امروز و همزمان با سراسر کشور به صورت الکترونیکی در تالار ابن سینا واقع در مرکز همایش‌های علمی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درحال برگزاری است.

انتخابات نظام پزشکی یکی از فرآیندهای مهم برای جامعه پزشکی محسوب می‌شود که دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به عنوان مجریان این انتخابات هستند که در مرحله نخست روند برگزاری آن در استان اصفهان، 372 داوطلب برای عضویت در هیأت مدیره نظام پزشکی استان اصفهان تائید صلاحیت شدند که 88 نفر از آنان متعلق به شهر اصفهان هستند.

رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور به عنوان رؤسای هیأت‌های اجرایی انتخابات نظام پزشکی هر استان هستند؛ افرادی که برای این انتخابات در استان اصفهان تائید صلاحیت شدند از 19 لغایت 28 تیرماه مجاز به تبلیغات هستند.

نتایج هفتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان اصفهان، فردا(شنبه 31 تیرماه) اعلام خواهد شد که مهلت اعتراض به نتایج انتخابات از یکم لغایت 3 مردادماه و زمان رسیدگی به اعتراضات از 3 لغایت 5 مردادماه است؛همچنین 11 مردادماه اعتبارنامه داوطلبان توسط رئیس هیأت نظارت بر انتخابات صادر خواهد شد.

 12 هزار و 412 پزشک پروانه‌دار در شهر اصفهان و 16 هزار و 240 پزشک پروانه‌دار در استان اصفهان می‌توانند با ارائه کد ملی خود از طریق سامانه پیامکی 2000190 در این انتخابات شرکت کرده و رأی دهند.

 انتخابات هیأت‌مدیره سازمان نظام پزشکی هر 4 سال یک بار برگزار می‏‌شود و پس از انتخاب اعضای هیأت‌مدیره، یک نفر به انتخاب این اعضا به عنوان رئیس هیأت‌مدیره و رئیس سازمان نظام پزشکی انتخاب خواهد شد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.