محبوب‌ترین دهکده فرانسه+عکس

به احتمال زیاد محبوب‌ترین دهکده در کشور فرانسه را نمی‌شناسید، اما به محض این که درباره آن بدانید مشتاق می‌شوید که از این دهکده زیبا دیدن کنید.

محبوب‌ترین دهکده فرانسه+عکسبه گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،به احتمال زیاد، محبوب ترین دهکده در کشور فرانسه را نمی شناسید، اما به محض این که درباره آن بدانید، مشتاق می شوید که از این دهکده زیبا دیدن کنید. فرانسوی ها به تازگی این دهکده بی نظیر را به عنوان محبوب ترین دهکده فرانسه معرفی کرده اند. دهکده ای که حتی بزرگ ترین فرانسه دوست های جهان نیز بعید است که چیزی در مورد آن شنیده باشند.

دهکده کایزرسبرگ، یکی از ناشناخته ترین جاذبه های گردشگری فرانسه که در منطقه آلزاس در شمال شرقی این کشور و نزدیک به دو کشور آلمان و سوئیس قرار دارد، توسط بینندگان یک برنامه تلویزیونی در فرانسه به عنوان محبوب ترین روستا در این کشور انتخاب شده است. انتخاب این روستا به عنوان محبوب ترین روستا از نظر مردم فرانسه، بعد از رقابت با 12 روستای دیگر از سرتاسر کشور فرانسه شکل گرفت. با همگردی همراه باشید.

این شهر کوچک دوهزارو800 نفری در منقطه هوت رین فرانسه در نزدیکی مرز آلمان قرار دارد. این منطقه بخاطر نوشیدنی های فوق العاده و بازارهای زمستانی در کریسمس بسیار مشهور است.

با یک قدم زدن ساده در کوچه های این روستا، متوجه تنوع خارق العاده معماری آن که مربوط به قرن سیزدهم میلادی است، خواهید شد. برخی از بهترین ساختمان های این شهر کوچک، کلیساهای بسیار قدیمی آن هستند، از جمله کلیسای سنت کوآ ساخته شده در سال 1230، نیایش خانه ابرهوف ساخته شده در سال 1391 و کلیسای کوچک سنت الکسیس، ساخته شده در قرن شانزدهم میلادی.

محبوب‌ترین دهکده فرانسه+عکس

محبوب‌ترین دهکده فرانسه+عکس

منبع:میزان

انتهای پیام/

تصاویری از دهکده کایزرسبرگ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار