تبریز؛

دو قطبی سازی هدف اصلی دشمن برای تضعیف انقلاب

امام جمعه تبریز دوقطبی سازی و تضعیف ارکان نظام جمهوری اسلامی را اصلی ترین هدف استکبار جهانی دانست.

دو قطبی سازی هدف اصلی دشمن برای تضعیف انقلاببه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛حجت‌ الاسلام والمسلمین محمد علی آل‌هاشم در خطبه‌های نماز جمعه امروز امام جمعه تبریز : دو قطبی سازی هدف اصلی دشمنان برای تضعیف انقلابتبریز با محکوم کردن اظهارات مداخله جویانه وزیران امور خارجه و دفاع آمریکا گفت :آمریکایی ها همیشه ولایت فقیه و نهادهای وابسته به نظام و رهبری را نشانه رفته اند و این بار هم تلاش می کنند با اختلاف افکنی، دوقطبی سازی و تضعیف نظام ، اهداف شوم خود را در منطقه پیاده کنند.
وی با اشاره به تحریم های جدید امریکا علیه ایران اسلامی و اظهار نظر مسئولان دولت امریکا گفت: به گمان آنها شرایط داخلی ایران فرصتی فراهم کرده تا با اعمال فشار بیشتر به مردم و هجمه به نهادهای انقلابی به ویژه سپاه پاسداران کشورمان را به چالش بکشانند.
خطیب نماز جمعه تبریز تصریح کرد: این موضوع نشانگر استیصال و سردرگمی امریکایی هاست و سخنان مداخله جویانه و وقیحانه وزیر امور خارجه این کشور مبنی بر براندازی نظام جمهوری اسلامی تکرار اوهام و خیالات است.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌‌‌ شرقی با تاکید براینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حافظ منافع مردم و از ارکان مهم نظام است ، افزود: این نیروی الهی و مردمی از دستاورد های مهم انقلاب اسلامی است که در کنار دیگر مولفه های قدرت کشور از جمله ارتش ، نیروی انتظامی و بسیج همواره مرکز عزت و اقتدار ایران اسلامی بوده و همیشه از حمایت مردم و رهبر معظم انقلاب برخوردار است.
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم با اشاره به این که گروه‌ های معاند و مخالف ایران اسلامی برای تضعیف مردم قدم برمی دارند، افزود: منافقین کور دل اکنون نیز دشمن درجه یک ایران هستند و در افزایش تحریم آمریکا علیه ایران تلاش می کنند اما آنان بیش از گذشته نزد ملت ایران ذلیل بوده و ذلیل تر خواهند شد.
امام جمعه تبریز افزود: نمایندگان ملت در مجلس شورای اسلامی باتصویب طرح یک فوریتی برای مقابله با تحریم‌های جدید آمریکا که با رای اکثریت نمایندگان مجلس همراه بود جواب آنها را دادند و این عمل ، مورد تقدیر همه آحاد مردم است.
وی در بخش دیگری از خطبه ها با اشاره به تحولات هفته گذشته در مسجد الاقصی و فلسطین اشغالی گفت : تجمع فلسطینیان جلوی مسجد الاقصی نشاه وحدت بین مسلمانان و تلاش برای احقاق حق آنهاست.
خطیب نماز جمعه تبریز با اشاره به فرا رسیدن میلاد حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت و روز دختر ادامه داد : یکی از اهداف مهم انقلاب اسلامی، ایجاد جامعه‌ ای اسلامی با الگو گیری از حضرت زهرا(س) و سایر زنان برجسته اسلام است.
نماینده ولی فقیه در استان همچنین با یاد آوری پنجم مرداد سالروز برگزاری اولین نماز جمعه در سال 1358 از این فریضه مهم به عنوان سنگر فرهنگی کشور یاد کرد و از همه خواست برای برپایی با شکوه این فریضه الهی تلاش کنند .
حجت‌الاسلام والمسلمین آل‌هاشم نماز جمعه را قلب فرهنگی، قرارگاه ایمان و تقوی الهی ، پایگاه مقاومت و قرارگاه هدایت و رهبری مردم در جامعه اسلامی دانست.
امام جمعه تبریز با اشاره به اهمیت فریضه حج هم گفت: حج ابراهیمی جزو واجبات است و ترک عمدی آن کفر محسوب می‌شود.
وی از حجاج کشورمان که امسال به مکه اعزام می شوند خواست تا در این سفر معنوی سفیر فرهنگی کشورمان باشند و خود را گرفتار مسائل دنیوی نکنند.

انتهای پیام/خ

دوقطبی سازی و تضعیف ارکان نظام جمهوری اسلامی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار