نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی:

انتقال فاز ۴ سیمان دورود به خرم‌آباد امکان‌پذیر نیست

کیان پور از امکان پذیر نبودن انتقال فاز چهارم کارخانه سیمان دورود به خرم‌آباد خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  مجید کیان‌پور نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: فاز چهارم طرح جایگزین کارخانه  سیمان دورود بوده که فرسوده شده و به همین علت قیمت تمام‎شده سیمان خیلی زیاد است.

وی افزود: صنعت سیمان برند شهرستان دورود است و سهم زیادی در طرح های عمرانی غرب کشور داشته و نیاز است که با احداث فاز چهارم هزینه‌های تولید سیمان را کاهش دهیم.

کیان‌پور با بیان اینکه هر شهری طرح خودش را دارد، گفت: به هیچ وجه جابجایی و انتقال کارخانه  سیمان دورود به خرم‌آباد امکان‌پذیر نیست و احتمال آن "صفر" است.

نماینده مردم دورود و ازنا در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح کارخانه سیمان خرم‌آباد متعلق به بخش خصوصی بوده، اما متولی فاز چهار سیمان دورود "شستا" و دولتی است.

وی در ادامه گفت: تا پای جان می‌ایستیم که این صنعت را در شهرستان دورود حفظ کنیم و دولت باید به کلنگی که در سفر به لرستان سال ۹۳ به زمین زده ارزش قائل شود و این طرح  را اجرایی کند.

کیان‌پور گفت: دائم برای احداث این طرح پیگیری می‌کنیم و یکی از مطالبات مردم شهرستان آغاز عملیات اجرایی و تسریع در روند تکمیل است.

انتهای پیام/ د

تعطیلی کارخانه سیمان دورود به علت مشکلات زیست محیطی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.