برای حضور در "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا،

تمرینات تیم ملی با 10 تکواندوکار پیگیری می‌شود

تمرینات تیم‌ملی تکواندو کشورمان برای حضور در "جام ریاست فدراسیون جهانی" با 10 تکواندوکار زیر نظر عسکری پیگیری می شود.

به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، و به نقل از فدراسیون تکواندو، نخستین دوره مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا از 20 مردادماه به مدت 3 روز در "تاشکند" ازبکستان برگزار می‌شود.

براساس تصميم فدراسيون جهانی تکواندو و به منظور افزایش انگیزه بازیکنان و تیم‌ها برای حضور در این رقابت‌ها، در مسابقات قهرمانی آسیا 2018 هر تیم می‌تواند علاوه بر ترکیب کامل خود مدال آوران این رویداد را نیز به همراه داشته باشد.

تیم ملی تکواندو ایران که با هدایت فریبرز عسکری خود را مهیای حضور در مسابقات هنرهای رزمی-ترکمنستان می کند، پیش از حضور در این رویداد در مسابقات "جام ریاست فدراسیون جهانی" در منطقه آسیا شرکت خواهد كرد.

برهمین اساس ابراهیم صفری، مهدی یوسفی و علیرضا علیاری نیز از صبح امروز به اردوی آماده سازی تیم ملحق و تمرینات با 10 تکواندوکار پیگیری می‌گردد.

مهدی اسحاقی و ابراهيم صفری (وزن 54- كيلوگرم)، محمد صادق دهقانی (وزن 58- كيلوگرم)، آريان محمدی و مهدی يوسفی (وزن 63- كيلوگرم)، سالار وحيدی و عليرضا علياری (وزن 68- كيلوگرم)، مهدی جلالی (وزن 74- كيلوگرم)، عرفان ناظمی (وزن 80- كيلوگرم) و احمد محمدی (وزن 87- كيلوگرم) نفرات حاضر در اردوی تیم‌ملی تکواندو ایران هستند.

گفتنی است؛ هدایت این تیم برعهده «فریبرز عسکری» به عنوان سرمربی و «علی محمد بسحاق» به عنوان مربی می‌باشد.

انتهای پیام/

شاگردان عسکری آماده حضور در جام ریاست تکواندو می شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار