سروری در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی در روند انتخاب شهردار تهران مداخله می‌کنند

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی گفت: در فرآیند انتخاب شهردار تهران به نوعی مداخله می‌شود که این مسئله مناسب نیست.

پرویز سروری"پرویز سروری" دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره ضرورت شفاف شدن روند انتخاب شهردار تهران، اظهار داشت: شهرداری به عنوان سازمانی که به صورت مستقیم با مردم در ارتباط است، باید روح خدمتگزاری‌اش بیشتر از جاهای دیگر  باشد.

وی با بیان اینکه اهمیت شهرداری تهران بسیار زیاد و به اندازه چند وزارتخانه است، ادامه داد: احساس می‌کنم در فرآیند انتخاب شهردار تهران به نوعی مداخله می‌شود که این مسئله مناسب نیست.

دبیرکل جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی ادامه داد: شهرداری مرکزی اجرایی است و باید با قدرت کار خود را جلو ببرد در غیر اینصورت برای مردم مشکلاتی ایجاد می‌شود.

سروری تاکید کرد: شیوه‌ای که اکنون از سوی شورای پنجم برای انتخاب شهردار پیش گرفته شده، ممکن است شهرداری را به سمت و سوی توقف‌های پی در پی ببرد.

وی با اشاره به اینکه اعضای شورای شهر پنجم قبل از هر تصمیم‌گیری باید مطالعه کنند و از تجارب گذشته بهره ببرند، خاطر نشان کرد: تهران 22 شهردار منطقه دارد، نهایتا اگر فرآیند انتخاب این شهرداران به درستی تعبیه نشود، زمان زیادی صرف انتخاب شهرداران خواهد شد که به نوعی وقت کشور را هدر می‌دهد.

 

انتهای پیام/

شهرداری تهران به اندازه چند وزارتخانه اهمیت دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نا شناس
۲۲:۲۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
اي نمي خواهيد كانديدا هاي شهرداري تهران مناظره داشته باشد؟
آخرین اخبار