رشت؛

اعزام ناوگروه ایران به روسیه

ناوگروه ایران عازم روسیه شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش: از اعزام2 فروند ناو کلاس پیکان در قالب یک ناوگروه برای شرکت در مسابقات 2017 ارتش های جهان با عنوان جام دریا در کشور روسیه خبر داد.


ناخدا یکم عرشه و ستاد احمد رضا باقری فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش گفت : 2 فروند ناو پیکان و جوشن از کلاس پیکان شناورهای سطحی و شناور ناوگان شمال در قالب یک ناوگروه عازم بندر باکو در جمهوری آذربایجان شد.


وی افزود: مسابقات 2017 ارتش های جهان در روسیه برگزار می شود که میزبانی بخش  شناورها بر عهده کشور آذربایجان در بندر باکو است.


فرمانده ناوگان شمال نیروی دریایی ارتش گفت : مدت ماموریت این ناوگروه 25 روز است و در این مدت یگان های اعزام شونده در کنار یگان های دیگر کشورها با شناورهای شرکت کننده رقابت می کنند.


ناخدا یکم باقری با اشاره به انجام تمرینات لازم برای ارتقای سطح مهارت برای حضور توانمند این یگان ها در این دوره از مسابقات تصریح کرد: هدف از شرکت جمهوری اسلامی ایران در این ماموریت ، علاوه بر ارزیابی توانمندی نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در مقایسه با سایر کشورهای شرکت کننده، نمایش اقتدار و توانایی نیروی دریایی به لحاظ تجهیزات و مهارت نیروی انسانی در انجام برنامه های دریایی و مرتبط با عملیات های دریایی است که در قالب مسابقات انجام می شود.

 

 

انتهای پیام/م.ع


اعزام2 فروند ناو از ایران به روسیه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.