ایرانشهر؛

افتتاح خط تولید جدید کارخانه بافت بلوچ

خط تولید جدید کارخانه بافت بلوچ در ایرانشهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ،در اولین روز از هفته ملی مهارت خط تولید جدید کارخانه بافت بلوچ با حضور مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای و بهزیستی استان و معاونین فرماندار و روسای دستگاه های اجرایی شهرستان ایرانشهر به بهره برداری رسید .


محمد جهانتیغی مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان ضمن بزرگداشت هفته ملی مهارت در تشریح این خبر گفت: خط تولید جدید کارخانه بلوچ با اشتغال 80 نفر از بانوانی که مهارتهای طراحی دوخت را در یک دوره فشرده 45روزه فراگرفته اند و برطبق تفاهمنامه ما با اداره کل بهزیستی مبنی بر معرفی کارآموزان آسیب دیده اجتماعی به بهره برداری رسید .


جهانتیغی افزود: یکی از مهمترین سیاست های سازمان آموزش فنی و حرفه ای کمک به آسیب دیدگان اجتماعی است بر همین اساس همکاری ما با سازمان بهزیستی بسیار هدفمند و موثر است چرا که امروز نتیجه یکی از این همکاریها را که همانا اشتغالزایی برای 80 نفر از بانوان مددجوی بهزیستی که در مراکز فنی و حرفه ای مهارتهای لازمه را آموخته اند از نزدیک شاهدیم.


وی تصریح کرد: افتتاح این خط تولید مصداق برداشتن گام های استوار در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در تحقق شعال سال که اقتصاد مقاومتی ، تولید و اشتغال نام گرفته است .


جهانتیغی گفت: تولید و اشتغال مستلزم حمایت مسئولان است و از این رو به همت سازمان بهزیستی و کارخانه بافت بلوچ طرح توسعه تجهیزات و نیروی کار این کارخانه را با هدف افزایش نیروی کار مهارت آموخته پیگیری خواهیم کرد .


وی همچنین از پیگیری سایر کارخانه های استان از جمله ناجی پوشش برای سفارش نیروی کار در استان خبر داد .

 

انتهای پیام/گ

هفته ملی مهارت و افتتاح کارخانه بافت بلوچ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علی ایرندگانی
۰۲:۵۲ ۲۳ اسفند ۱۳۹۶
بنده 27سال سن معلول مادرزادلطفا به ماهم رسیدگی کنید