رشت؛

سپاه پاسدار انقلاب و وارث خون شهدا

فرمانده سپاه قدس گیلان :وظیفه سپاه پاسداری از انقلاب و ارزش های دینی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سردار محمد عبدالله پور فرمانده سپاه قدس گیلان در آیین معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت گفت: سپاه مجموعه سازمان یافته ای است که وظیفه پاسداری از ارزش های مقدس انقلاب اسلامی را بر عهده دارد.

وی با اشاره به اینکه امروزه نظام سلطه با انواع تهدید های فرهنگی، سیاسی، اجتماعی و اقتصادی در صدد است تا علیه جمهوری اسلامی ایران توطئه کند افزود: سپاه با عزت و اقتدار هر گونه از این نقشه های شوم دشمنان را ، نقش بر آب خواهد کرد.

فرمانده سپاه قدس گیلان به بد عهدی آمریکا در برجام اشاره کرد و گفت: برجام به همه فهماند که نباید هرگز به استکبار جهانی که به فرموده امام خمینی(ره)شیطان بزرگ است، اعتماد کرد.

سردار محمد عبدالله پور همچنین به توطیه ها و جنایت های گروه تروریستی داعش درمنطقه اشاره کرد و افزود:داعش توطئه 20ساله دشمنان است که هدف از بوجود آوردن آن، بد جلوه دادن اسلام در جهان است.

وی همچنین به اقدام ترورسیت های داعش در مجلس و حرم مطهر امام راحل اشاره کرد و گفت: سپاه انتقام خون شهدا را خواهد گرفت و هلاکت داعشیان در اقدامات اخیرسپاه ، تنها بخشی از انتقام و قدرت سپاه بود.

سردار محمد عبدالله پور تصریح کرد:قدرت محرکه سپاه، نیروهای مخلص و بی ادعا بسیج است و فرماندهان نواحی سپاه باید با سازماندهی مردم بتوانند ، ضمن پیروی از رهبری داهیانه رهبر معظم انقلاب، به قدرت و تربیت نیروی با بصیرت سپاه بیش از پیش کمک کنند.

در پایان این مراسم در حکمی از سوی فرمانده سپاه قدس گیلان، از خدمات ارزنده 7ساله سرهنگ مجید دوهندو فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت قدردانی شد و سرهنگ حسین مصطفی پور به عنوان سرپرست فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت منصوب شد.

 

انتهای پیام/م.ع

برگزاری آیین معارفه فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.