گوشی های اندروید با Google Play Protect امن می‌شوند

شرکت گوگل با عرضه نرم افزاری به نام Google Play Protect امنیت گوشی های اندرویدی را افزایش می دهد.

گوشی های اندروید با Google Play Protect امن می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شرکت گوگل قصد دارد تا با عرضه نرم افزار جدیدی در سیستم عامل اندروید، امنیت دستگاه های خود را افزایش دهد.

این نرم افزار که Google Play Protect نام دارد، دستاورد جدید شرکت گوگل است که بدافزارها را شناسایی و گوشی‌ها را در مقابل جاسوسان ایمن می‌کند. این نرم‌افزار همانند یک آنتی ویروس در گوشی عمل می کند و به صورت مداوم مشغول بررسی دستگاه‌ کاربران است تا از اطلاعات و داده‌های آنها محافظت کند و اگر با مورد مشکوکی مواجه شد برای نابودی آن وارد عمل می شود.

با اینکه فروشگاه‌های اندروید و آی او اس (گوگل پلی و اپ استور) نرم‌افزارها  را از لحاظ امنیتی بررسی می کنند، این احتمال وجود دارد بدافزاری از زیر دستان شان عبور کند. به تازگی اخباری مبنی بر وجود هزاران بدافزار در فروشگاه های اندروید و آی او اس منتشر شد که طی آن گوگل در کنفرانس Google I/O 2017 سرویس جدیدی به نام Google Play Protect را معرفی کرد تا امنیت کاربران خود را افزایش دهد.

گوگل نرم‌افزار Google Play Protect را برای دستگاه های اندرویدی عرضه کرده است و کاربرانی که از نسخه Google play service 11 و یا بالاتر استفاده می کنند، به سرویس جدید این شرکت مجهز می شوند.

بیشتر بخوانید:گوگل امکانات امنیتی خود را افزایش می‌دهد

انتهای پیام/

انتشار Google Play Protect برای گوشی‌های اندروید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار