یاسوج؛

افزایش ۴ درصدی مشترکان برق در استان

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد از رشد چهار درصدی مشترکین برق در سه ماهه اول امسال خبر داد.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ فتح‌الله جهانتاب  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعداد مشترکین برق در سه ماهه اول امسال 237 هزار و 631 مشترک بوده در حالی تعداد مشترکین برق در سه ماهه اول سال گذشته 228 هزار و 82 مشترک بوده است.

وی عنوان کرد: 9 هزار و 549 مشترک برق در کهگیلویه و بویراحمد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته که نشان از رشد 4 درصدی دارد.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد، بیشترین مشترکین برق در این استان را باتعداد 102 هزار و 178 مشترک مربوط به شهرستان بویراحمد و کمترین مشترکین را باتعداد شش هزار و 949 اشتراک مربوط به شهرستان لنده برشمرد.

جهانتاب افزود: بیش از 198 هزار اشتراک برق در کهگیلویه و بویراحمد را مشترکین خانگی تشکیل می‌دهند که حدود 84 درصد از مجموع مشترکین برق در این استان است.

وی تعداد مشترکین تجاری یا سایر مصارف برق در کهگیلویه و بویراحمد را 20 هزار و 400 اشتراک حدود 10 درصد عنوان و گفت: تعرفه‌های عمومی با هفت هزار و 740 اشتراک حدود سه درصد از مجموع مشترکین برق را در این استان بخود اختصاص داده‌اند.

معاون فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق کهگیلویه و بویراحمد در ادامه از واگذاری کنتورهای فهام برای اولین بار در این استان طی سال گذشته تاکنون خبر داد.

جهانتاب با بیان اینکه تاکنون بیش از یک هزار و 300 کنتور دیماند بالای 50 کیلووات فهام در مناطق مختلف کهگیلویه و بویراحمد برای اولین بار نصب شده است تصریح کرد: با نصب این کنتورها و راه اندازی سیستم‌های اینترنتی مرتبط، امکان قرائت از راه دور آن‌ها فراهم می‌شود.

 

انتهای پیام/ش

واگذاری کنتورهای فهام برای اولین بار در استان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.