دادستان خوزستان:

تشکیل پرونده برای حادثه مفقود شدن گردشگران در دزفول

دادستان خوزستان گفت: براساس دستور ریاست کل دادگستری استان خوزستان، پرونده‌ای تشکیل شده و دادستانی شهرستان دزفول در حال پیگیری موضوع است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان؛ ۲۹ تیر ماه سال جاری 19 گردشگر هنگام شنا در منطقه چال کندی دزفول دچار حادثه شده و تعدادی از آن‌ها غرق شدند. از این گروه ۱۹ نفره، تعداد ۱۳ نفر با کمک مردم و نیرو‌های امدادی نجات یافتند و ۲ نفر از آن‌ها غرق شدند که جنازه آن‌ها از آب بیرون کشیده شد. از ۴ نفر دیگر نیز هیچ اطلاعی در دست نبود تا اینکه سی تیر ماه یکی دیگر از آن‌ها نیز پیدا شد ؛ اما عملیات برای یافتن ۳ مفقود دیگر این حادثه همچنان ادامه دارد.

عباس حسینی پویا دادستان اهواز اظهار کرد: پس از حادثه برای گردشگران در رود دز ، تلاش زیادی از سوی مسئولین محلی و مردم برای نجات آن‌ها انجام شد و تعدادی از آنها نجات یافتند و از سرنوشت ۳ نفر خبری نیست.

وی افزود: در حال حاضر نیرو‌های امدادی و عده زیادی از مردم دزفول، بطور داوطلب در حال جستجو هستند و تمام امکانات به کار گرفته شده است.

دادستان مرکز استان خوزستان با بیان اینکه اولویت در وضعیت فعلی تلاش برای روشن شدن وضعیت مفقودین است، خاطرنشان کرد: براساس دستور ریاست کل دادگستری استان خوزستان، پرونده‌ای در شعبه اول بازپرسی تشکیل شده و دادستانی شهرستان دزفول در حال پیگیری موضوع است.

منبع: میزان

انتهای پیام/

جزییات یافتن گردشگران مفقودی از زبان دادستان خوزستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.