اهواز؛

کمبود آب بزرگ ‌ترین مشکل واحدهای صنعتی خوزستان

مدیر عامل شرکت شهرهای صنعتی خوزستان بزرگ ترین مشکل واحدهای صنعتی استان در فصل تابستان را کمبود آب عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، اخلاق محمدیان، مدیر عامل شرکت شهرهای صنعتی خوزستان کمبود آب در واحدهای صنعتی در فصل تابستان را عامل ایجاد مشکل برای تولید این واحد‌ها اعلام نمود.

 

وی با انتقاد از زمان بر بودن استعلام بیان داشت: متاسفانه گرفتن استعلام از سازمان‌ها بیش از حد زمان بر است، به همین دلیل در بحث استعلاما منطقه ویژه اقتصادی شوش بیش از یک سال و نیم سال طول کشیده و همین عامل سبب ابطال استعلام گرفته شده نیز شد.

 

محمدیان با اشاره به راه اندازی مجدد واحدهای صنعتی طی 3 سال گذشته اظهار کرد: 161 واحد به بهره برداری و برای تعداد 283 نفر فرصت اشتغال ایجاد گردید.

 

مدیرعامل شرکت شهرهای صنعتی خوزستان اذعان داشت: در بحث شهرک‌های صنعتی نیز در 3 سال گذشته، 305 واحد صنعتی با اشتغال 3 هزار و 728 فرصت شغلی جدید و در بحث شرکت‌های خدماتی برای حدود 150 نفر اشتغال ایجاد شد.

 

عبدالنبی سواعدی، مدیر کل آموزش و فنی و حرفه‌ای خوزستان با اشاره به اجرای طرح کارورزی در محیط کار گفت: تنها تفاوت این طرح با طرح کارورزی این است که مشمول یارانه آموزش نمی‌شود، محدودیت سنی ندارد و برای عموم است.

 

وی اظهار داشت: متولی این طرح اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای است، و تاکنون 11 بنگاه در این مقوله مجوز آموزش دریافت و حدود 50 نفر در حال آموزش در این طرح هستند.

 

سواعدی هدف از اجرای این طرح را افزایش ظرفیت‌های جدید به محیط‌های آموزشی استان و کشور عنوان و بیان کرد: در شهرستان‌ها و بخش‌ها صرفه اقتصادی ندارد تا کارگاه‌های بزرگ را تجهیز کنیم.

 

مدیر کل آموزش و فنی و حرفه‌ای خوزستان اذعان کرد: به همین منظور، از کارگاه‌های فعال بخش خصوصی برای آموزش استفاده می‌کنیم.

 

انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.