مدیر عامل شرکت گاز لرستان:

گازرسانی به ۱۰۲ روستا در بروجرد

شمس گفت: ۱۰۲ روستای بالای ۲۰ خانوار شهرستان بروجرد گازرسانی شده‎اند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  شمس خرم‎آبادی مدیر عامل شرکت گاز لرستان گفت: در سال جاری گازرسانی به ۳۵ روستای شهرستان بروجرد در حال انجام است.

شمس با اشاره به اینکه در حال حاضر ۸۹ درصد جمعیت روستایی بروجرد از نعمت گاز بهره‎مند هستند، گفت: البته با اجرای ۳۵ طرح گازرسانی یاد شده مجموع جمعیت برخوردار از نعمت گاز این شهرستان به ۹۶ درصد افزایش می‎یابد.


مدیر عامل شرکت گاز لرستان در خصوص واحد‌های صنعتی که فاقد گاز هستند، گفت: بر اساس سوخت مصرفی ۳ سال گذشته این واحدها، تا سقف ۲۴۰ میلیون تومان یارانه به این دسته از صنایع اختصاص می‎یابد.


شمس خرم‎آبادی گفت: ۳۸۸ واحد صنعتی در استان لرستان برای گازرسانی به شرکت ملی گاز معرفی شده‎اند، بر اساس برنامه‎ریزی‎‌ها قرار است که امسال ۱۵۶ واحد از این مجموع یعنی معادل ۴۰ درصد آن‌ها گازرسانی شوند.


وی افزود: تاکنون کار گازرسانی به ۵۵ واحد صنعتی لرستان انجام شده است و تا پایان سال کار گازرسانی به همه ۱۵۶ واحدی که در برنامه کاری امسال گنجانده شده‎اند، انجام می‎شود.


مدیر عامل شرکت گاز لرستان در بخش دیگری از سخنان خود گفت: در حوزه اشتغال در بخش گاز سال گذشته مجموع تعهد پیش‎بینی شده ۱۱۸ شغل بود که به طور کامل محقق شد، امسال نیز قرار است که در این بخش ۳۵ شغل با اعتبار ۳۲.۸ میلیارد تومانی ایجاد شود که تاکنون از این میزان ۸ شغل به ثبت رسیده است.


انتهای پیام/د

کاهش ۴۰ درصدی سوخت مایع با گازرسانی به ۱۵۶ واحد صنعتی و تولیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.