طی حکمی؛

محمدزاده دبیر شورای معارف سیما شد

میرباقری معاون رئیس سازمان در امور سیما در حكمی دكتر محمدحسین محمدزاده را به سمت دبیر شورای معارف سیما منصوب كرد.

به گزارش حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ میرباقری معاون رئیس سازمان در امور سیما، با هدف انسجام بخشی به فعالیت‌های معارفی شبكه‌های تلویزیونی و تشكیل مستمر جلسات شورای معارف سیما در حكمی دكتر محمدحسین محمدزاده را به سمت دبیر شورای معارف سیما منصوب كرد.

معاون سیما در این حكم حفظ و ارتقای جایگاه مرجعیت سیما در حوزه فرهنگ و معارف قرآنی و اسلامی با بهره‌گیری از علما، روحانیت معظم و كارشناسان زبده معارفی و رسانه‌ای را از اولویت‌های این شورا توصیف كرده و خواستار تحلیل و بررسی گزارش‌های جامع نظارتی، پژوهشی، نظرسنجی و ارزیابی عملكرد شبكه‌ها در حوزه‌های معارفی شد.

بررسی اولویت‌های محتوایی برنامه‌ها در مناسبت‌های مذهبی، هماهنگ با سیاست‌های ابلاغی معاونت از دیگر موضوعاتی است، كه در این حكم به آن اشاره شده است.

همچنین توجه به ایده‌های نو و خلاقانه به برنامه‌های معارفی و عمق بخشی به آنها ذیل گفتمان ایمان روشن بینانه، كمك به استخدام ظرفیت رسانه‌های نوین و فضای مجازی برای نشر و بازنشر تولیدات معارفی سیما از برنامه‌های دیگری است كه دكتر میرباقری بر آن تاكید كرده است.

برنامه‌ریزی منسجم، فعال و هدفمند برای حضور سخنرانان و كارشناسان مذهبی و مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع)، ارتباط‌های مستقیم با اماكن متبركه و ایجاد هماهنگی و انسجام بین واحدهای ستادی مرتبط سازمان با شبكه ها و مراكز تولیدی سیما نكاتی دیگری است كه به آن توجه شده است.

 

انتهای پیام/

انتصاب محمدحسین محمدزاده به دبیری شورای معارف سیما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار