بیانیه فدراسیون دو و میدانی درباره اتفاقات اخیر در مراغه

فدراسیون دو و میدانی در مورد حواشی به وجود آمده برای این رشته در شهرستان مراغه بیانیه‌ای را صادر و به دنبال برخورد با خاطیان خواهد بود.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، اتفاقات اخیر در شهرستان مراغه و تعطیلی مدرسه دوومیدانی توسط اداره کل ورزش و جوانان در این شهرستان و تخریب ساختمان هیات ابهامات و مسائل گوناگونی با خود به همراه داشته است که سوء تفاهماتی را ایجاد کرده است.

فدراسیون دو و میدانی با انتشار بیانیه ای موضع قطعی و رسمی خود را بدین ترتیب اعلام کرده است:

«اختلافات به وجود آمده در شهرستان مراغه و حواشی که برای ورزشکاران دو و میدانی به وجود آمده است نگرانی هایی را به همراه داشت. به همین دلیل فدراسیون دو و میدانی اعلام می‌دارد موضوع را با جدیت پیگیری خواهد کرد و بدون شک تمامی ورزشکاران دو و میدانی در همه رده‌های سنی و در تمام نقاط کشور تحت حمایت قاطعانه فدراسیون هستند.

در صورتیکه کوچکترین حقی از ورزشکاران دو و میدانی در مراغه تضییع شده باشد فدراسیون برخورد جدی خواهد نمود و تمام توان خود را در راه حمایت از این عزیزان به کار خواهد گرفت. همچنین اگر پس از بررسی‌هایی که صورت خواهد گرفت، هر یک از ورزشکاران خاطی شناخته شوند فدراسیون نیز با تشکیل کمیته انضباطی احکام لازم را نیز صادر خواهد کرد.

لازم به ذکر است در این مسیر بی شک از همکاری و همراهی اداره کل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی بهره خواهیم برد به طوری که فدراسیون و این اداره کل محترم همواره حامی ورزشکاران بوده‌اند. با این حال ورزشکاران در تمام نقاط ایران فرزندان این مرز و بوم هستند که وظیفه مدیران و متولیان حمایت و شکوفایی فرزندان کشورمان است. ما خانواده‌ای بزرگ با هدفی واحد هستیم که تلاش خود را برای عزت نام ایران به کار خواهیم برد. ارگان‌ها، سازمان‌ها، فدراسیون‌ها و تمامی مسئولان همواره دست به دست هم خواهند داد تا ایرانی استوار در تمام مراحل داشته باشیم.»

انتهای پیام/

کوچکترین حقی از ورزشکاران دو و میدانی تضییع شده باشد برخورد جدی خواهیم کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار