تور جهانی مراکش؛

صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران به جمع 4 تیم برتر

تیم ملی والیبال ساحلی ایران در دومین دیدار خود در تور جهانی مراکش، اسپانیا را شکست داد و به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها صعود کرد.

صعود تیم ملی والیبال ساحلی ایران به جمع چهار تیم برتربه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، رقابت های تور جهانی مراکش که از روز جمعه در شهر آگادير مراکش آغاز شده است، امروز در مرحله یک چهارم نهایی با چهار مسابقه پیگیری شد.

تیم ملی والیبال ساحلی ایران (رحمان رئوفي – بهمن سالمي اينجه) در چهارمین دیدار این مرحله به مصاف اسپانیا (مسا – گارسیا) رفت و این تیم را دو بر یک شکست داد و به جمع چهار تیم برتر این رقابت ها راه یافت.

ملی پوشان کشورمان در ست دوم 21 بر 13 مغلوب حریف قدرتمند خود شدند اما در ست های اول و سوم این دیدار با امتیازهای 21 بر 19و 15 بر 11 به پیروزی رسیدند.

تور جهانی مراکش با حضور 16 تیم به صورت تک حذفی و تنها در جدول اصلی برگزار می شود. ملی پوشان ایران در مرحله نخست ساحل عاج را از پیش رو برداشتند.

فرانسه، قطر، مراکش و ایران تیم های صعود کننده به مرحله نیمه نهایی این رقابت ها هستند که فرانسه و مراکش در این مرحله به مصاف یکدیگر می روند و ملی پوشان ایران نیز حریف قطر شدند.

تيم ملي والیبال ساحلی ایران بلافاصله پس از پايان مسابقات تور جهانی مراكش، اين كشور را به مقصد وين اتريش ترک می کند تا در رقابت های قهرمانی مردان جهان شرکت کند.

تيم ملی واليبال ساحلی ایران براي نخستين بار موفق به كسب سهميه رقابت های قهرمانی جهان شده است.

انتهای پیام/

والیبال ساحلی ایران در جمع 4 تیم برتر جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار