کرمان؛

وزیر نیرو پایان هفته مهمان کرمانی ها

استاندار کرمان با اشاره به سفر وزیر نیرو در پایان هفته جاری به این استان گفت: خط ترانزیت آبی در کرمان با پشیبانی دولت تدبیر و امید محقق می شود و در حال حاضر مقدمات این کار نیز فراهم شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، علیرضا رزم حسینی در آیین آغاز عملیات اجرایی ساختمان ستاد شرکت آب و فاضلاب کرمان افزود: در دولت تدبیر و امید، نقشه آب استان کرمان کامل شده و طرح های در دست اجرا در حوزه آب استان کرمان، مشکل بحران آب در این استان طی 10 سال آینده را رفع می کند.
وی با بیان اینکه امید است احداث ساختمان ستاد شرکت آب و فاضلاب کرمان بتواند خدمات زیادی را به مردم این استان در حوزه آب و فاضلاب ارائه کند، تصریح کرد: نیروگاه انرژی های تجدیدپذیر بخش ماهان در سفر وزیر نیرو به کرمان طی هفته جاری افتتاح می شود.
نماینده عالی دولت تدبیر و امید در استان کرمان عنوان کرد: دوره تصدی حمید چیت چیان در وزارت نیرو برای استان کرمان بویژه در بخش انرژی های تجدید پذیر دوره خوبی بوده است.
استاندار کرمان در ادامه از آزمایشگاه مرکزی و ایستگاه های پمپاژ آب شرکت آب و فاضلاب استان کرمان بازدید کرد.
همچنین صبح امروز پروژه سامانه خورشیدی 50 کیلوواتی استان کرمان با هزینه 310 میلیون تومان در زیر بنای 500 متر مربع افتتاح شد.
عملیات اجرایی ساختمان ستاد شرکت آب و فاضلاب کرمان نیز در زیربنای سه هزار و 700 متر مربع و در سه طبقه با برآورد هزینه اولیه 80 میلیارد ریال و پیش بینی اجرای 2 ساله با حضور استاندار، معاون عمرانی استانداری و جمعی از مدیران کرمان آغاز شد.

انتهای پیام/ی

وزیر نیرو پایان هفته مهمان کرمانی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار