ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

آتش سوزی ساختمان مسکونی 4 طبقه در خیابان محبوب مجاز/ حادثه یک مصدوم بر جای گذاشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از آتش سوزی یک ساختمان مسکونی 4 طبقه دوبلکس خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اعلام خبر حریق در یک ساختمان مسکونی در خیابان محبوب‌مجاز اظهار داشت: ساعت 04:25 بامداد امروز(یکشنبه 1 مرداد ماه) آتش‌سوزی در یک ساختمان مسکونی در خیابان محبوب مجاز، خیابان ارجمندی به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان 3 ایستگاه آتش‌نشانی با امکانات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: محل آتش‌سوزی یک ساختمان 4 طبقه بود که در هر طبقه یک واحد به وسعت ۶۵ مترمربع وجود داشت، طبقه اول و دوم این ساختمان به صورت دوبلکس بنا شده و آتش در طبقه دوم کاملاً شعله‌ور بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: زمانی که آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند، آتش و دود از ساختمان زبانه می‌کشید و دود بسیار غلیظی ساختمان را فراگرفته بود که آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و مشغول اطفای حریق و نجات افراد شدند.

ملکی تصریح کرد: در این حادثه مردی 45 ساله دچار سوختگی شدید شد، زن، دختر و پسر 34، 11 و 19 ساله دچار دودگرفتگی شدند، همچنین در جریان اطفای حریق یک آتش‌نشان نیز دچار دودگرفتگی شد و تمامی مصدومان به عوامل اورژانس تحویل داده شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران تصریح کرد: آتش‌نشانان در ساعت 06:23 پس از مهار و اطفای حریق و ایمن‌سازی محل حادثه به عملیات پایان داده و به ایستگاه‌هایشان بازگشتند.

انتهای پیام/

حریق ساختمان 4 طبقه مسکونی دوبلکس در خیابان محبوب مجاز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار