کارگردان خنده بازار سریال کهن شهر را می‌سازد

کارگردان خنده بازار با همکاری نویسنده «دودکش»، سریال «کهن شهر» را خواهد ساخت.

کارگردان خنده بازار سریال کهن شهر را می‌سازد حسن وارسته نویسنده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت اخیر خود گفت: این روزها همزمان مشغول نگارش دو پروژه تلویزیونی هستم.

وی ادامه داد: برای سریال «دنگ و فنگ روزگار» با تعاملی که با شبکه یک و تهیه‌کننده داشتیم قرار است سریال 30 قسمتی داشته باشیم که پنج قصه را در طول شش هفته پخش کنیم. در حال حاضر در مرحله بازنویسی فیلمنامه هستیم .

نویسنده «پایتخت» در خصوص نگارش سریال «کهن شهر» عنوان کرد: سریال با نام موقت «کهن شهر» به کارگردانی شهاب عباسی است و قرار است در 52 قسمت ساخته شود .

وی ادامه داد: «کهن شهر» قصه خانواده‌ای است که در سفری به یک شهر قدیمی راهزن‌ها به آنها حمله می‌کنند و ماجراهایی را شاهد خواهیم بود.

نویسنده «دودکش» عنوان کرد: تاکنون رامین راستاد، میرطاهر مظلومی، گیتی معینی، بیوک میرزایی، آرش میراحمدی ، کیهان ملک محمدی و .. برای حضور در این سریال مشخص شده‌اند. تصویربرداری «کهن شهر» که از 30 قسمت تشکیل شده است، نیمه مرداد ماه آغاز می‌شود .

سرپرست نویسندگان «کهن شهر» در خصوص نویسندگان دیگر این سریال اظهار داشت: حمزه صالحی و امیر شاداب از نویسندگانی هستند که در نوشتن فیلمنامه همراه من هستند.

 

انتهای پیام/

گفتگو با نویسنده پایتخت درباره ساخت دو سریال تلویزیونی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۴ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
پس شهر گمشده2 چي شد؟؟
آخرین اخبار