عبداللهی:منصوریان محتاطانه عمل کرد/ وکیل باشگاه پیگیر محرومیت بازیکنان است

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت: منصوریان با وجود نداشتن مدافع ترجیح داد بازیکنان را در اختیار تیم امید قرار ندهد و به نوعی محتاطانه کار کرد.

نصرالله عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اینکه چرا منصوریان بازیکنان خود را در اختیار تیم امید قرار نداده است اظهار داشت: با توجه به دیدار مقابل العین امارات که دست منصوریان خالی بود و نورافکن هم در تیم حضور نداشت به همین دلیل سرمربی تیم این بار با وجود نداشتن مدافع ترجیح داد بازیکنان را در اختیار این تیم قرار ندهد و به نوعی محتاطانه کار کرد.

وی ادامه داد: از طرفی دفاع‌های ما مصدوم بودند. مگویان و پادوانی را در اختیار نداشتیم و ITC منتظری هم صادر نشده و اگر سید مجید حسینی را به تیم امید می دادیم با مشکل مواجه می شدیم و  اینها دلایلی بود که نگذاشتیم بازیکنان‌مان بروند. از طرفی امکان ندارد ما با تیم امید ملی همکاری نکنیم و باشگاه استقلال به شدت به دنبال همکاری با تیم امید و تیم ملی است.

وی درباره محرومیت 3 بازیکن استقلال از سوی کمیته انضباطی نیز گفت: درباره این موضوع نظری ندارم اما وکیل حقوقی باشگاه پیگیر این مساله است.

سرپرست تیم فوتبال استقلال درباره شکایت تیموریان و رضایی اظهار داشت: به نظر من سابقه نداشته که بازیکنان ایرانی برای دریافت مطالبات به فیفا شکایت کنند و اصلا شاید به این شکایت ترتیب اثر داده نشود .در این میان هم فکر می کنم این شکایت ها شیطنت هایی از سوی برخی افراد از جمله مدیر برنامه این دو بازیکن باشد .اما به طور حتم باشگاه نیز برای رفع این مشکل اقدام خواهد کرد.

انتهای پیام/

شکایت رضایی و تیموریان شیطنت مدیر برنامه های این دو بازیکن است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار