اراک؛

آبیاری نوین به زمین‌های زراعی قولنامه‌ای هم تعلق می‌گیرد

رئیس جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت:اراضی کشاورزی قولنامه‌ای با تایید شورای کشاورزی، می‌توانند از سیستم آبیاری نوین استفاده کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ علی بابایی رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی گفت: با توجه به اهمیت سیستم آبیاری نوین زمین‌های کشاورزی که قولنامه‌ای و فاقد سند مالکیت هستند با تعیین حد و مرز و تایید شورای کشاورزی، می‌توانند از سیستم آبیاری نوین بهره‌مند شوند.

بابایی افزود: در این راستا قرارشد پس از مشخص شدن حدود و مرز زمین‌های قولنامه‌ای و تایید شورای کشاورزی، کشاورزان از سیستم آبیاری نوین استفاده کنند.

وی با اشاره تسهیلات بانکی برای گلخانه‌ها اضافه کرد: هیچ محدویت اعتباری برای احداث گلخانه‌ها وجود ندارد و هر گلخانه با هر وسعت می‌تواند از تسهیلات استفاده کند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مرکزی ادامه داد: در زمینه تداخلات اراضی و اختلافاتی که بین اداره کل منابع طبیعی و کشاورزان وجود دارد هم مقرر شده این مشکلات با همکاری بین بخشی رفع شود.

وی تصریح کرد: اگرچه استان مرکزی صنعتی است، اما ظرفیت‌های خوب این استان موجب شد در ارزیابی سال گذشته، استان مرکزی جزو پنج استان برترکشور در حوزه کشاورزی شناخته شود.

انتهای پیام / ج

بهره مندی زمین های کشاورزی از آبیاری نوین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.