رییس تئاتر استان کرمانشاه؛

نمایش گمشدگان در جشنواره سوره به روی صحنه می رود

بیست و پنجمین جشنواره سوره در دو بخش تئاترخیابانی وصحنه ای برگزار می شود.

نمایش گمشدگان در جشنواره سوره به روی صحنه می رودرییس تئاتر استان کرمانشاه درگفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازکرمانشاه؛ گفت:پس از ارزیابی بیش از40اثراز تهران واستان ها فقط 13اثر به بیست پنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره معرفی شد که نمایش خیابانی گمشدگان ازاستان کرمانشاه شهرستان هرسین نیز پذیرفته شد .

 اسدی مرام داوران بازبینی آثار را آقایان سامان خلیلیان، امیر نصیربیگی ومحمدعلی صادق حسنی عنوان کرد.

 کارگردان نمایش گمشدگان  نیز مهمترین هدف برای کارگردانی این نمایش را که موضوع آن چهار شهید گمنام است  ادای دینی که شهدا به گردن ما را دارند عنوان کرد.

 علی چناری افزود:پنج نمایش قبلی که کار کردم همگی راجع به شهدای غواص ،مدافع حرم،ایثارگران ،جانبازان وشهدای گمنام بود وما هنرمندان تئاتر موظف هستیم ایثار ،رشادت،دلاوری شهدا وایثارگران را به نمایش بگذاریم تا یاد وخاطره شان همیشه زنده بماند.

 در ادامه نویسنده نمایش با اشاره به اینکه کار نویسندگی نمایش گمشدگان فقط دو روز طول کشید ،افزود:هدف از نوشتن این نمایش شهدای ناشناخته است.

 آرش منصوری با بیان اینکه بیش از چهل اثر در کار نویسندگی داشته ام که از این تعداد بیست اثر آن در جشنواره های مختلف مثل فتح خرمشهر،تئاتر خیابانی شرهانی اجرا شده است  افزود :در سطح بین الملل واستانی حائز رتبه شدم.

 نمایش گمشدگان به کارگردانی وموسیقی علی چناری ،نویسندگی آرش منصوری وبازیگران محسن یار محمدی،حسین نادری،آرش منصوری ،سمیه مهری ونسترن جواد نیا به اجرا درمی آید.

 گفتنی است بیست وپنجمین جشنواره سراسری تئاتر سوره از پانزدهم تابیستم مرداد امسال در تهران برگزار می شود.

 

انتهای پیام/پ

برگزاری بیست و پنجمین جشنواره تئاتر سوره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار