فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند؛

انهدام باند سارقان حرفه ای خودرو در بیرجند

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند از دستگیری باند سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو با 12 فقره سرقت در شهرستان بیرجند خبر داد .

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛سرهنگ امیرآبادی زاده،فرمانده انتظامي شهرستان بیرجند گفت: با وقوع چند فقره سرقت خودرو و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان بیرجند، شناسايی و دستگيری سارقان به صورت ويژه در دستور کار ماموران انتظامی اين شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران کلانتری 14امیرآباد با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی نامحسوس یک نفر از سارقان خودرو را شناسايی کردند و پس از هماهنگی با مقام محترم قضایی متهم را در عملیاتی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ امیرآبادی زاده گفت: در بازجويي هاي بعمل آمده ، متهم به يک همدست ديگر خود اعتراف کرد، که مأموران پليس در عملياتی جداگانه سارق ديگر را دستگير کردند.

وي با اشاره به اين که متهمان در بازجويی هاي فنی پليس به 12 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند، افزود: در بازرسی از مخفيگاه سارقان یک دستگاه باکس و سیستم ضبط خودرو ، 4 عدد قالپاق و چهار حلقه لاستیک سرقتی که متعلق به خودروی سرقتی سی ام تیرماه بوده است ، کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بیرجند با اعلام اين که متهمان پس از تشکيل پرونده راهی مراجع قضائی شدند، گفت: تحقيقات جهت کشف جرائم احتمالی ديگر همچنان ادامه دارد.
انتهای پیام/ب


اعتراف سارقان حرفه ای خودرو به 12 فقره سرقت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.