تبریز؛

برگزاری بازی‌های دور برگشت مس در ورزقان

فرماندار ورزقان گفت: بازی‌های دور برگشت تیم فوتسال مس سونگون در ورزقان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  حسن یحیوی فرماندار ورزقان گفت: پشتیبان میزبانی مس سونگون از بازی‌های تیم ملی در دور‌مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا هستیم.

وی گفت: باشگاه مس سونگون نه تنها از فوتسال حمایت کرده است، بلکه به عنوان یک مجموعه فرهنگی، ورزشی از سایر ورزش ورزقان نیز حمایت کرده و که می‌توان از ورزش‌های همگانی در شهرستان ورزقان اشاره کرد که به نشاطی اجتماعی و ایجاد شور و شوقی که بین جوانان این شهر منجر شده است، اشاره کرد.

فرماندار ورزقان در مورد میزبانی تیم مس سونگون از بازی‌های مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا گفت: این موضوع بسیار مهمی است و باعث خواهد شد که ورزقان در آسیا شناخته شود و ما هم پشتیبان این قضیه هستیم و از باشگاه مس حمایت کرده و هر کمکی که برای برگزار بهتر این مسابقات لازم باشد، کوتاهی نخواهیم کرد.

حسن یحیوی تاکید کرد: اخیرا آقای کفاشیان بازدیدی از امکانات شهر ورزقان و باشگاه مس داشته و در دیدار‌‌ مشترکی که با نماینده ورزقان در مجلس آقای علیزاده و بنده داشتند و صحبت‌هایی که با ایشان داشتیم، قول دادند که بعد از تکمیل و مهیا امکانات مقدماتی در ورزقان، از نیم فصل دوم بازی های مس در ورزقان برگزار شود.

وی افزود: جوانان شهرستان ورزقان نیز به شدت خواهان برگزاری بازی‌های مس در این شهر هستند و قطعا برگزاری این بازی‌ها در ورزقان شاهد شور و اشتیاق بیشتری در این شهر بوده و فرمانداری از این قضیه حمایت می‌کند.

تیم فوتسال مس ورزقان در پایان هفته چهارم لیگ برتر فوتسال کشور با کسب 9 امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.
این تیم در دو دوره گذشنه این رقابت‌ها به مقام‌های دوم و سوم لیگ برتر فوتسال کشور دست یافته و این فصل به دنبال کسب عنوان قهرمانی لیگ برتر است.

 

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار