تقلید دروازه بان پرسپولیس از بازیکنان استقلال

علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق تیم فوتبال نفت به پرداخت نشدن طلب خود از این تیم واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ علیرضا بیرانوند دروازه بان سابق تیم فوتبال نفت تهران در جمع خبرنگاران گفت: حدود ۲ سال است که دنبال دریافت طلب خود از نفت تهران هستیم. برای بار اول است که برای اعتراض به  وزارت نفت مراجعه کردم. پیش از این به دلیل حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی، جام باشگاه‌های آسیا و بازی‌های لیگ نتوانسته بود در تجمع طلب کاران نفت تهران حاضر شوم.

طرف حساب ما وزارت نفت است

وی تصریح کرد: طلب ما از وزارت نفت است و شرکتی که باشگاه را خریداری کرده است طرف حساب ما نیست، هدف اصلی این شرکت هم این است که ما نام شرکتش را بیاوریم تا بزرگ شود و ما هم این کار را انجام نمی‌دهیم.

از نام کریمی سوء استفاده شد

بیرانوند افزود: من هم می‌توانم تیم را رفاقتی دستم بگیرم، پیش از برگزاری دیدار سوپر جام باشگاه‌های کشور اعلام کردند که علی کریمی پیشکسوت تیم پرسپولیس هدایت تیم را بر عهده گرفته است. تنها هدف خریداران جدید باشگاه نفت تهران این بود که با استفاده از نام علی کریمی حساسیت فدراسیون فوتبال را کم کند و به نوعی وقت بخرد. اما کریمی متوجه شد و کنار کشید.

لازم باشد به قوه قضاییه می رویم

علیرضا بیرانوند خاطر نشان کرد: از کمیته استیناف  برای دریافت طلبم حکم دارم، کسی که رای این ارگان را به همراه داشته باشد می‌تواند از قوه قضاییه برای دریافت حقش پیگیر باشد، تا حالا به احترام وزیر این کار را نکرده‌ایم، اما از فردا با حکم قوه قضاییه اقدام به حل مشکلمان می کنیم چون در این مدت خیلی زحمت کشیدیم. سال‌ها از خانواده‌ام دور بودم، من هم یک جوان ۲۵ ساله هستم که زندگی دارم. پیش از این حاضر بودم  به خاطر فعالیت ۱۲ ساله در باشگاه نفت تهران با مسئولان کنار بیاییم، اما به دلیل حضورم در کمیته انضباطی به واسطه ادعاهای وکیل باشگاه که مبلغ قراردادم کمتر از مقداری است که اعلام کردم، دیگر به هزار تومن کمتر از قراردادم راضی نمی شوم و فقط حکم جلب می‌گیرم. البته رای کمیته انضباطی پیرو شکایت باشگاه به سود من شد سپس به کمیته استیناف رفتیم و باز هم رای را به من دادند.

تیم فوتبال نفت تهران یک میلیون هم ارزش نداشت

دروازه بان سابق نفت تهران گفت: من کارمند نفت هستم و برگه قراردادم سربرگ وزارت نفت خورده است و طرف حساب ما فقط وزارت نفت است. آقای وزیر شما وقتی  یک زمین به مبلغ ۲۰۰ هزار تومان خریداری می کنید  تا وقتی آن را نسازید و مرتب نکنید کسی به مبلغ بیشترملک شما را نمی‌خرد. تیم نفت تهران هم چنین وضعیتی دارد، این تیم شاید یک میلیون تومان ارزش داشت و با تلاش بازیکنان لیگ سومی حالا به ارزش 20 میلیارد برای فروش رسیده است. پس باید قدر این زحمات را دانست.

شکایت خود را به AFC ارائه می دهیم

او اظهارداشت: بازیکن استقلال هم به خاطر حق و حقوقش مجبور به شکایت از باشگاه استقلال شدند، ما هم باید این کار را انجام دهیم چرا که یک نفراز مسئولان هم راضی نیست ما را ببیند. وزارت نفت با بودجه بسیار زیاد، ۷ میلیارد پول این بازیکنان را نمی‌دهد هر روز هم یک نفر حرف جدیدی می‌زند. باید از طریق قوه قضاییه وارد شد تا این مشکل حل شود.

بیرانوند  تصریح کرد: همین حالا نفت تهران خریداران خوبی دارد و من می‌توانم خریدار بیاورم که این تیم را درست کند و تیمی در شان نام نفت تهران بسازد. اما نمی‌دانم  چه فکری پشت فروش این تیم بود. وزارت که چک ۱۷ میلیاردی دریافت کرد، چرا این چک را به اجرا نمی‌گذارد؟ اگر این موضوع درست است پس چرا این چک را به اجرا نمی‌گذارند. این افرادی که می‌بینید همه فقط پول خود را می‌خواهند.

بیرانوند خاطرنشان کرد: قنبرزاده اصلا کاره‌ای نیست، تیم را از او گرفتند و الان اسم شاه‌کرمی و خلیلی را مطرح می‌کنند که نمی‌دانیم اصلاً کجا هستند، امیدواریم امروز مشکلمان حل شود.

انتهای پیام/

 

تجمع بیرانوند به همراه نفتی ها مقابل وزارت نفت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
پرسپولیس عشق است بای بای
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی
۱۵:۴۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
آقای وزیر فرق شما با بابک زنجانی در چیست؟هر دو ظاهرا مال مردم خورید.
آخرین اخبار