الکساندر نواک: روسیه به تعهد خود برای کاهش تولید روزانه نفت پایبند است

وزیر انرژی روسیه اعلام کرد این کشور به تعهد خود برای کاهش تولید روزانه ۳۰۰ هزار بشکه نفت نسبت به اکتبر سال گذشته، پایبند بوده است.

الکساندر نواک: روسیه به تعهد خود برای کاهش تولید روزانه نفت پایبند استبه گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان  به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک؛ «الکساندر نواک»، وزیر انرژی روسیه امروز چهارشنبه گفت: روسیه به تعهد خود برای کاهش تولید روزانه ۳۰۰ هزار بشکه نسبت به اکتبر سال گذشته، پایبند بوده است.

نواک هفته گذشته در کنگره جهانی انرژی در استانبول ترکیه از اعضای اوپک و کشور‌های غیر اوپکی خواست به منظور بهبود بهای نفت، توافق کاهش تولید نفت را تمدید کنند و یا اینکه حجم تولید نفت را باز هم کاهش دهند.

سازمان کشور‌های صادرکننده نفت (اوپک) و کشور‌های مستقل تولید کننده نفت (غیر اوپک) و در صدر آن روسیه در راستای تلاش برای جلوگیری از افزایش عرضه نفت خام و بهبود بهای آن در بازار‌های جهانی سقف تولید خود را از ابتدای سال ۲۰۱۷ در مجموع به میزان یک میلیون و ۸۰۰ هزار بشکه در روز کاهش دادند.

بر اساس توافق بین اعضای اوپک و غیر اوپک برای کاهش تولید نفت خام که تا اواخر ماه مارس سال ۲۰۱۸ ادامه خواهد داشت اعضای اوپک سقف تولید خود را روزانه یک میلیون و ۲۰۰ هزار بشکه و کشور‌های مستقل نیز تولید خود را ۶۰۰ هزار بشکه در روز کاهش دادند.


انتهای پیام/

 

تعهد روسیه نسبت به کاهش تولیدات نفتی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار