گزافه‌گویی سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی: اسرائیل با حضور ایران در مرز سوریه مخالف است

سخنگوی ارتش اسرائیل در گفتگو با اسپوتنیک ادعا کرد رژیم صهیونیستی با حضور نیروهای ایرانی در مناطق کاهش تنش در مرز سوریه مخالف است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اسپوتنیک، سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شد این نهاد حضور ایران در مرز سوریه و سرزمین‌های اشغالی را نمی‌پذیرد و به این مسئله رسیدگی خواهد کرد.

سخنگوی ارتش اسرائیل روز یکشنبه در مصاحبه با اسپوتنیک ادعا کرد اسرائیل با حضور ایران در مناطق کاهش تنش در نزدیکی مرز سرزمین‌های اشغالی مخالف است.

در اوایل ماه ژوئیه در بخش‌هایی از درعا، سویدا و قنیطره در سوریه، مناطق امنی ایجاد شد. روز شنبه، توافقنامه‌ای برای ایجاد یک منطقه امن در منطقه غوطه شرقی – واقع در نزدیکی دمشق – به امضا رسید.

سخنگوی ارتش اسرائیل گفت: «موضع ارتش اسرائیل درباره آتش‌بس در جنوب سوریه از موضع کابینه اسرائیل تبعیت می‌کند. ما با هرگونه حضور نیروهای ایرانی در مرزهای سوریه مخالفیم.»

وی ادعا کرد اسرائیل در مسئله بحران سوریه، بر اصول بی‌طرفی پافشاری می‌کند و از هیچ کدام از طرف‌ها در این جنگ داخلی حمایت نمی‌کند. وی در ادامه ادعاهای خود افزود با این حال، در صورت مشاهده تلاش‌ها برای عبور از آنچه خطوط قرمز برای امنیت رژیم صهیونیستی عنوان شده است، اسرائیل حق نشان دادن واکنش را دارد.

انتهای پیام/

 

مخالفت صهیونیست‌ها با حضور ایران در مرز سوریه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
مرگ بر امریکا
Germany
ناشناس
۱۸:۴۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۶
معلومه که مخالفی و نگی هم همه میدونن.

اما ما اگه بخوایم منتظر موافقت و مخالفت شما بمونیم که هیچی دیگه.

انقدر مخالف باش تا از صفحه روزگار محو بشی
آخرین اخبار