سمنان;

راه‌اندازی سامانه‌ثبت تخلف در محور سمنان – کیاسر

رئیس مرکز مدیرت راه‌های استان سمنان از راه‌اندازی سامانه‌های ثبت تخلف در محور سمنان – کیاسر خبر داد و گفت : این سامانه تردد تمام خودروهای عبوری را کنترل می‌کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمدحسین فیروزجائیان رئیس مرکز مدیرت راه‌های استان سمنان گفت : پیشگیری از تصادفات جاده‌ای در استان سمنان که سبب قربانی شدن جان بسیاری از هم‌وطنان می‌شود در دستور کار قرار داد.

 

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه‌های تخلف سنج در محور سمنان – کیاسر افزود: این سامانه از امروز فعال‌شده است و تردد تمام خودروهای عبوری را کنترل می‌کند.

 

رئیس مرکز مدیریت راه‌های استان سمنان کنترل ترافیک در محور سمنان - کیاسر را یکی دیگر از اهداف اجرای این طرح دانست و گفت: طرح راه‌اندازی سامانه‌های ثبت تخلف یک طرح نمونه کشوری است که توسعه و راه‌اندازی آن در سراسر استان سمنان در دستور کار قرار دارد.

 

وی با تأکید بر اینکه افزایش تردد خودرو از محورهای مواصلاتی استان سمنان یکی از عوامل اثرگذار در افزایش تصادفات جاده‌ای است تصریح کرد: ساماندهی و کنترل خودروها در محورهای استان سمنان یکی از مهم‌ترین اقداماتی است که در اجرای این طرح انجام می‌شود.

 

فیروزجائیان با بیان اینکه اجرای این طرح نقش ویژه‌ای را در کاهش تصادفات جاده‌ای ایفا می‌کند، اذعان کرد: تاکنون 56 دستگاه ثبت تخلف در جاده‌های استان سمنان راه‌اندازی شده است.

 

وی تصریح کرد: حفظ سلامت و امینت جاده‌های استان سمنان یکی از مهم‌ترین رسالت‌های ما است که باید به این مهم توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

 

رئیس مرکز مدیریت راه استان سمنان یادآور شد: استان سمنان به دلیل شرایط آب‌وهوای خشک و کویری بسیار خسته‌کننده و خطرآفرین است و باید تمهیدات لازم برای حفظ امنیت در این جاده‌ها فراهم شود

.
انتهای پیام / ه


منبع : تسنیم


راه اندازی 56 دستگاه ثبت تخلف در جاده‌های استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.