توسط وزارت ورزش و جوانان:

نخستين قسط حق فدراسيون جهانی شطرنج فردا پرداخت می شود

وزارت ورزش و جوانان در ادامه حمايت های خود از ميزباني رقابت های شطرنج قهرماني بانوان جهان فردا نخستين قسط از مبلغ باقی مانده(حق فيده) فدراسيون جهانی را پرداخت می كند.

به گزارش  گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان و به نقل از روابط عمومي فدراسيون شطرنج، اواخر سال گذشته شطرنج كشورمان ميزبان بزرگترين رويداد تاريخ ورزش بانوان ايران بود و مسابقات شطرنج قهرمانی بانوان جهان با حمايت مستقيم وزارت ورزش و جوانان و با شركت ٦٣ بانوي برتر جهان در تهران برگزار شد.

وزارت ورزش و جوانان پس از پرداخت جايزه ٤٥٠ هزار دلاري شركت كنندگان اين رويداد و در ادامه حمايتهای همه جانبه خود از اين ميزبانی بزرگ و درپی پشتيبانی بي دريغ دكتر سلطاني فر وزير محترم ورزش و جوانان، دكتر داورزني معاونت محترم توسعه ورزش قهرماني و حرفه اي و حمايت ارزشمند و پيگيری های همه جانبه و دلسوزانه جناب آقاي آقازاده سرپرست محترم معاونت توسعه منابع انساني و پشتيباني وزارت ورزش و جوانان فردا در مهلت گرفته شده از فدراسيون جهانی نخستين قسط باقی مانده از حق فيده را به فدراسيون جهانی شطرنج پرداخت می كند.

پيش از اين و در كنگره جهانی فدراسيون شطرنج از ميزبانی ايران به عنوان يكی از تاريخی ترين ميزبانی های شطرنج بانوان جهان نام برده شده بود و از فدراسيون شطرنج كشورمان و وزارت ورزش و جوانان برای برگزاری شايسته اين مسابقات در ايران قدردانی شده بود.

انتهای پیام/

خبر خوش برای فدراسیون شطرنج ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار