والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017 – اندونزی

ابارشی: مشکل رخ داده برای آقچه‌لی نگران‌کننده نیست/ بازیکنان برای بازی فردا آماده‌ند

پزشک تیم ملی والیبال امید گفت: مشکلی که در تمرین امروز برای بینی رسول آقچه‌لی پیش آمد خطرناک نیست و به بازی فردا می‌رسد.

به گزارش خبرنگار  توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی ابارشی، درباره وضعیت فیزیکی و بدنی بازیکنان تیم ملی والیبال امید ایران در آستانه مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا گفت: سفری طولانی‌مدت را برای رسیدن به اندونزی داشتیم و بدن بازیکنان نیاز به ریکاوری داشت.


وی افزود: بازیکنان بعد از سه پرواز مختلف از تهران به قطر، قطر به جاکارتا و از جاکارتا به سورابایا آمدند و کمی خسته شدند. البته ریکاوری انجام شد و بازیکنان با انگیزه‌ای که داشتند به شرایط ایده‌آل رسیدند.


پزشک تیم ملی والیبال امید ایران در ادامه به وضعیت بد تغذیه بازیکنان اشاره کرد و افزود: متاسفانه به دلیل وضعیت بد غذاهایی که در اختیار بازیکنان قرار داشت، بازیکنان زیادی با مشکل گوارشی مواجه شدند اما رفته رفته شرایط‌شان رو به بهبودی است.
ابارشی درخصوص مشکلی که برای رسول آقچه‌لی، پشت‌خط‌زن تیم امید پیش آمده است، گفت: در تمرین امروز به دلیل اصابت آرنج دست یکی از بازیکنان با بینی این بازیکن، خون ریزی ایجاد شد که البته امیدواریم مشکل خاصی نباشد.


وی تصریح کرد: برای اطمینان از وضعیت این بازیکن امشب او را به منظور عکسبرداری به بیمارستان می‌بریم. اما قطعا او به بازی فردا مقابل عراق می‌رسد.


انتهای پیام/


پزشک تیم ملی والیبال امید وضعیت بازیکنان را تشریح کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جمالدین
۱۰:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۶
امیدوارم مشکلی براش پیش نیاد
آخرین اخبار