جابری انصاری با رئیس پارلمان عراق دیدار و گفتگو کرد

معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه گزارشی از برگزاري نشستهای کمیته سیاسی و کمیته حقوقی و فنی دو کشور ارائه کرد.

دیدار جابری انصاری با رئیس پارلمان عراق دیدار و گفتگو کردبه گزارش حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جابری انصاری معاون عربى و آفريقا وزارت امور خارجه در چارچوب برنامه های دیدار خود از عراق، عصر امروز یکشنبه 1 مرداد 96 با سلیم الجبوری رییس پارلمان عراق دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار، طرفین ضمن تبادل نظر درباره تحولات منطقه ای، به موضوعات مختلف فرا روی عراق در مرحله جاری پرداخته، و به ويژه بر اهمیت حفظ وحدت و تمامیت ارضی و همبستگی ملی میان اجزای مختلف جامعه عراق، رویارویی همه جانبه با تروریسم و افراط گرایی و انتخابات آتي پارلمان عراق تاکید کردند.

جابری انصاری در این ديدار ضمن انتقال سلام  علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی خطاب به همتای عراقی خود بر دعوت او جهت شرکت در مراسم تحلیف رئیس جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد.

معاون عربی و آفریقا وزارت امور خارجه همچنین گزارشی از برگزاري نشستهای کمیته سیاسی و کمیته حقوقی و فنی دو کشور ارائه کرد.

سلیم الجبوری رئیس پارلمان عراق نیز ضمن اهدای سلام خود به رئیس مجلس شورای اسلامی، بر قبول دعوت او برای سفر به تهران و شرکت در مراسم تحلیف ریاست جمهوری تاکید و اعلام کرد: پارلمان عراق از تلاشهای دو دولت برای گسترش همکاری ها در تمامی زمینه ها و حل مشکلات اجرائی فراروی روابط دو کشور حمایت می کند.

انتهای پیام/

دعوت از رئیس مجلس عراق برای شرکت در مراسم تحلیف روحانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار