مهاباد؛

طراحی بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در بوکان

با تلاش جوانان بوکانی نرم افزار بانک اطلاعات مشاغل و اصناف، با عنوان "آتی بانک" طراحی و رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ،محسن سلیمانی کارشناس ارشد مهندسی IT به عنوان طراح و ایده پرداز طراحی بانک اطلاعات مشاغل و اصناف در بوکاناین نرم افزار موبایلی گفت: برنامه "آتی بانک" به عنوان گزینه ای بسیار مهم برای جایگزین کردن تبلیغات مدرن به جای تبلیغات سنتی طراحی و راه اندازی شده است.

وی گفت:در این برنامه اطلاعات مشاغل و اصناف، پزشکان، مهندسین، دفاتر حقوقی، ورزشکاران نیازمندیها، اطلاعیه های مهم و فروش ویژه با امکانات و آپشن های روز دنیا با عنوان "آتی بانک" طراحی شده است.

وی افزود: با استفاده از این نرم افزار و سایت مرتبط با آن شهروندان و عموم مردم می توانند به آسانی به آدرس، نمونه کار و شماره های تماس و تمامی خدمات و کالاهای اصناف و واحدهای خدماتی دسترسی داشته باشند.

وی گفت: این نرم افزار تحت پلتفرم اندروید طراحی شده است و در بخش وب سایت آن تمام مشاغل تجاری را به صورت پروفایل هایی فروشگاهی برای ارایه کالاها و اجناس و واحدهای خدماتی را به صورت گالریی برای نمایش نمونه کارهای خود تبدیل کرده است.

وی تصریع کرد: آتی بانک در بستر وب نیز در حال طراحی هست که در تمامی مارکت‌های اپلیکیشن‌های تلفن همراه، قابل دریافت و استفاده است.

وی گفت: در بانک اطلاعاتی این برنامه اطلاعات مربوط به شهرستان های بوکان-مهاباد-سقز و بانه، سنندج درج شده است و به مرور تمامی استان و شهرستان های دیگر هم اضافه خواهد شد.

این برنامه دارای مجوز انتشار از مرکز رسانه های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در کشور است و هم اکنون در کافه بازار قابل دریافت و دانلود می باشد.

لازم به ذکر هست که تیم برنامه نویسی این کار از شهرستان بوکان، تهران و ارومیه با همکاری کریم مرزنگی و انور کیخسروی انجام شد.

انتهای پیام/ع

طراحی و رونمایی از نرم افزار بانک اطلاعات مشاغل و اصناف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.