ملاقات ترامپ با قربانیان اوباماکر

«دونالد ترامپ» امروز با افرادی دیدار می‌کند که به ادعای وی از قربانیان طرح بیمه درمانی باراک اوباما هستند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از یو اس اِی تودی؛ «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، تلاش زیادی برای تصویب طرح بیمه درمانی پیشنهاد شده از سوی خود بکار بسته است، بطوریکه قصد دارد امروز میزبان افرادی در کاخ سفید باشد که به ادعای او قربانیان طرح «اوباماکِر» هستند.

ترامپ پس از ملاقات با این افراد درباره لزوم جایگزین کردن یک طرح بیمه درمانی دیگر به جای طرح بیمه درمانی باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، در کنفرانس خبری کاخ سفید سخنرانی خواهد کرد.

ترامپ پیش از این نیز سناتورهای جمهوری‌خواه را برای تصویب یک طرح جایگزین تحت فشار قرار داده بود. رئیس جمهور آمریکا چهارشنبه گذشته در این باره به قانونگذاران کنگره گفت: فکر نمی‌کنم صحیح باشد موضوع را پیش از آنکه یک طرح بیمه جایگزین ارائه کرده باشیم، رها کنیم. نباید تا تکمیل این طرح و قرار گرفتن آن بر روی میز کار من، عقب‌نشینی کنیم.

ترامپ همچنین گفته بود آن دسته از جمهوری‌خواهانی که رای‌گیری درمورد طرح جایگزین بیمه درمانی را به تاخیر می‌اندازند، مشخصا حامی اوباماکر هستند.

«میچ مک‌کانل»، رهبر اکثریت سنا، به دلیل وجود برخی تردیدها درمورد به دست آوردن حد نصاب لازم در آرای مثبت، رای‌گیری درباره حذف اوباماکر را به هفته آینده موکول کرد. در حال حاضر سه سناتور جمهوری‌خواه با طرح جایگزین بیمه درمانی ترامپ کاملا مخالف هستند و تعدادی دیگر نیز درمورد کارآمد بودن آن تردید دارند.

 انتهای پیام/

ملاقات ترامپ با قربانیان بیمه درمانی اوباما

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار