ترامپ بار دیگر از مطبوعات آمریکایی انتقاد کرد

رئیس‌جمهور آمریکا بار دیگر روزنامه‌های نیویورک‌تایمز و واشنگتن‌پست را به باد انتقاد گرفت.

ترامپ بار دیگر از رسانه های آمریکا انتقاد کردبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان   به نقل از نشریه هیل، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا، روز گذشته (یکشنبه) در حساب توییتر خود بار دیگر از روزنامه‌های نیویورک تایمز و واشنگتن پست بخاطر پوشش‌های خبری منفی آنها علیه دولت وی انتقاد کرد.

او در حساب توییتر خود نوشت: خواندن مطالب نیویورک تایمز و واشنگتن پست دشوار است؛ زیرا هر داستانی که می نویسند حتی اگر مثبت هم باشد، باز هم بد است.

این درحالیست که دونالد ترامپ در روز شنبه هم در حساب توییتر خود از رسانه‌ها انتقاد کرده بود. رئیس جمهور آمریکا از گزارش اخیر واشنگتن پست انتقاد کرد که در آن نوشته شده بود جف سشنز، دادستان کل آمریکا در خصوص مسائل کمپین دونالد ترامپ با سرگئی کیسلیاک، سفیر روسیه در آمریکا، گفتگو کرده بود.

او روز شنبه با حمله به رسانه‌ها، در حساب توییتر خود نوشت: باز هم یک افشاگری دیگر در واشنگتن پست؛ این بار علیه جف سشنز. این افشاگری‌های غیرقانونی باید متوقف شود.

اختلاف میان دونالد ترامپ و تعدادی از رسانه‌های خبری از زمان ورود وی به کاخ سفید در ماه ژانویه سال جاری میلادی آغاز شد. رئیس‌جمهور آمریکا تاکنون چندین بار رسانه ها را به انتشار اخبار دروغ و ایجاد ناآرامی در این کشور متهم کرده است.


انتهای پیام/

انتقاد  ترامپ از نیویورک‌تایمز و واشنگتن پست

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار